Prvi korak u našem procesu bio je detaljno istraživanje tržišta i analiza konkurencije kako bismo bolje razumjeli trenutne trendove i potrebe potrošača. Na temelju tih saznanja, razvili smo strategiju koja je naglašavala jedinstvene karakteristike Whirlpool proizvoda i isticala ih kao superiorne u odnosu na konkurenciju. Kroz kreativne koncepte i ideje, stvorili smo kampanju koja je bila privlačna, informativna i uvjerljiva za potrošače.
Kako smo to napravili?
Implementacija kampanje uključivala je različite BTL taktike, uključujući postavljanje promotivnih materijala na strateškim mjestima u trgovinama, organizaciju demonstracija proizvoda, i suradnju s osobljem trgovine kako bi se osigurala informiranost i angažman potrošača. Pažljivo smo pratili učinak kampanje kroz analizu prodaje i povratne informacije kupaca kako bismo mogli prilagoditi naše strategije i taktike za maksimalan učinak.
Konačni rezultati naše in-store kampanje za Whirlpool bili su uspješni u isticanju ciljanih proizvoda u trgovinama i povećanju svijesti o brendu među potrošačima. Kroz našu BTL podršku, omogućili smo Whirlpoolu da se istakne na tržištu i ostvari konkurentsku prednost u prodaji svojih proizvoda.
Godina
–
Usluga
Vizualne komunikacije
Klijent
Whirpool
More Related Projects