Prvo smo analizirali ciljano tržište i publiku kako bismo razumjeli njihove preferencije i potrebe. Zatim smo razvili strategiju sadržaja koja je uključivala raznolike teme poput putovanja, savjeta o vožnji i preporuka za izlete. Nakon toga smo krenuli s kreiranjem vizuala i tekstova koji su bili prilagođeni svakoj društvenoj mreži, uključujući Facebook, Instagram i Twitter.
Kako smo to napravili?
Svaki vizual je pažljivo dizajniran kako bi privukao pažnju publike i istovremeno prenio ključne poruke o uslugama “Last Minute Rent a Car”. Korišteni su profesionalni alati za dizajn i fotografiju kako bi se osigurala visoka kvaliteta i atraktivnost sadržaja.
Nakon što su materijali bili kreirani, pažljivo smo planirali raspored objava na društvenim mrežama kako bismo osigurali dosljednost i maksimalni utjecaj. Kroz redovno praćenje analitike i reakcija publike, kontinuirano smo prilagođavali našu strategiju kako bismo postigli optimalne rezultate.

Godina
od 2020

Usluga
Digitalni marketing

Klijent
Viator
Pogledajte Slične Radove