+385 91 63 999 10

kontakt@valkira.hr

Grafički dizajn i branding

Valkira ima preko 20 godina iskustva u grafičkom dizajnu i brandingu. Saznaj više

Digitalni marketing

Želite se istaknuti na društvenim mrežama ili ciljano oglašavati. Tu smo za Vas

Web Development

Trebate web stranice ili želite osvježiti postojeće? Nema problema

Društvene mreže

Ako želite profesionalno vođenje svojih profila na društvenim mrežama, kreiranje sadržaja i širenje dosega, na pravom ste mjestu

Sve naše usluge

Whirpool
Za Whirlpool smo kreirali in-store kampanju koja je imala za cilj istaknuti njihove proizvode u odnosu na konkurenciju. Naš zadatak bio je osmisliti komunikacijsku strategiju i kampanju koja će privući pažnju potrošača i potaknuti ih na kupnju Whirlpool proizvoda dok su u trgovini. Ova usluga BTL (below the line) marketinga zahtijevala je pažljivo planiranje i izvršenje kako bismo postigli željene rezultate.
Whirpool

Prvi korak u našem procesu bio je detaljno istraživanje tržišta i analiza konkurencije kako bismo bolje razumjeli trenutne trendove i potrebe potrošača. Na temelju tih saznanja, razvili smo strategiju koja je naglašavala jedinstvene karakteristike Whirlpool proizvoda i isticala ih kao superiorne u odnosu na konkurenciju. Kroz kreativne koncepte i ideje, stvorili smo kampanju koja je bila privlačna, informativna i uvjerljiva za potrošače.

Kako smo to napravili?

Implementacija kampanje uključivala je različite BTL taktike, uključujući postavljanje promotivnih materijala na strateškim mjestima u trgovinama, organizaciju demonstracija proizvoda, i suradnju s osobljem trgovine kako bi se osigurala informiranost i angažman potrošača. Pažljivo smo pratili učinak kampanje kroz analizu prodaje i povratne informacije kupaca kako bismo mogli prilagoditi naše strategije i taktike za maksimalan učinak.

Konačni rezultati naše in-store kampanje za Whirlpool bili su uspješni u isticanju ciljanih proizvoda u trgovinama i povećanju svijesti o brendu među potrošačima. Kroz našu BTL podršku, omogućili smo Whirlpoolu da se istakne na tržištu i ostvari konkurentsku prednost u prodaji svojih proizvoda.

Godina

Usluga

Vizualne komunikacije

Klijent

Whirpool