U početnoj fazi projekta, temeljito smo istražili postojeće brendove bućinog ulja na tržištu kako bismo bolje razumjeli njihove strategije i estetske pristupe.
Analizirali smo njihove dizajne, poruke i prisutnost na tržištu kako bismo identificirali prilike za diferencijaciju i stvaranje vrijednosti. Nakon toga, razvili smo strategiju koja je isticala jedinstvene karakteristike OPG-a Finta i njihovog proizvoda.
Kako smo to napravili?
Kroz kreativni proces, stvorili smo vizualni identitet koji je bio jednostavan, ali istovremeno privlačan i elegantan. Odabrali smo boje, fontove i grafike koji su odražavali prirodnu ljepotu bućinog ulja i naglašavali njegovu visoku kvalitetu. Pažljivo smo osmislili logotip i ambalažu proizvoda kako bismo stvorili dosljedan i prepoznatljiv izgled koji će privući potrošače na prvi pogled.
Implementacija vizualnog identiteta uključivala je primjenu dizajna na različite medije, uključujući etikete, ambalažu, web stranicu i marketinške materijale. Također smo pružili smjernice i podršku OPG-u Finta kako bi se osiguralo dosljedno provođenje vizualnog identiteta u svim komunikacijskim kanalima. Kroz našu uslugu, OPG Finta je uspješno stvorio prepoznatljiv brend bućinog ulja koji se ističe na tržištu i privlači pažnju svojom kvalitetom i autentičnošću.
Godina
2014
Usluga
Vizualni identitet
Klijent
OPG Finta
More Related Projects