Prvo smo započeli s istraživanjem tržišta i analizom potencijalne publike za Enter Zagreb. Duboko smo istražili njihove glazbene preferencije, stilove života i navike slušanja radija kako bismo dobili jasnu sliku o tome kako oblikovati novi brand.
Zatim smo, u suradnji s klijentom, razvili strategiju brandinga koja je odražavala misiju, viziju i vrijednosti radio stanice.
Kako smo to napravili?
Kreiranje vizualnog identiteta započeli smo razvojem logotipa koji će biti ključni element prepoznatljivosti brenda. Kroz niz iteracija i konceptualizacija, oblikovali smo logotip koji je bio jedinstven, modern i privlačan ciljanoj publici.
Nakon toga, razvili smo grafičke standarde koji su definirali kako će se logotip koristiti na različitim marketinškim materijalima i platformama. Pažljivo smo osmislili paletu boja, tipografiju i druge vizualne elemente kako bi se osigurala dosljednost i prepoznatljivost brenda Enter Zagreb. Konačni rezultat bio je potpuno novi brand koji je uspješno privukao ciljanu publiku i ostvario svoje marketinške ciljeve.

Godina
2014

Usluga
Branding

Klijent
Enter Zagreb
Pogledajte Slične Radove