Na početku projekta, proveli smo temeljitu analizu ciljeva i vrijednosti Croatian Sports Conference kako bismo bolje razumjeli njezinu svrhu i ciljeve. Na temelju tih saznanja, razvili smo koncept koji je isticao važnost sporta i povezivanja u sklopu konferencije.
Kroz kreativni proces, oblikovali smo vizualni identitet koji je bio prepoznatljiv i privlačan, koristeći elemente koji su simbolizirali sportske vrijednosti i dinamiku konferencije. Prilagodili smo dizajn promotivnih materijala, uključujući letke, plakate, i digitalne oglase, kako bismo naglasili ključne poruke i informacije konferencije na privlačan i informativan način.
Kako smo to napravili?
Implementacija vizualnog identiteta uključivala je primjenu dizajna na svim komunikacijskim kanalima, uključujući web stranicu, društvene medije i tiskane materijale. Također smo osmislili vizuale za oglasne kampanje koje su bile ciljano usmjerene na publiku koja je zainteresirana za sportske događaje i konferencije.
Konačni rezultat bio je sveobuhvatan vizualni identitet i promocijske materijale koji su uspješno komunicirali vrijednosti i svrhu Croatian Sports Conference. Kroz naš rad, Neki Daniels Media je dobila snažan brend i učinkovite alate za promociju konferencije, što je doprinijelo povećanju sudionika i uspjehu događaja.
![](https://molti.samarj.com/wp-content/uploads/2020/12/Molti-Launch-Icon.png)
Godina
2015
![](https://valkira.hr/wp-content/uploads/2024/06/Layer-1.png)
Usluga
Full Service
![](https://molti.samarj.com/wp-content/uploads/2020/12/Molti-Sample-Logo.png)
Klijent
Neki Daniels Media
More Related Projects