Prvo smo proveli detaljnu analizu tržišta kako bismo bolje razumjeli potrebe i interese ciljane publike za održavanje vrtova. Nakon toga, razvili smo strategiju koja je naglašavala ekološku svijest i estetiku brenda Vrtovi Hortus, istovremeno ističući praktične prednosti njihovih usluga. Kroz pažljiv odabir dizajnerskih elemenata i ključnih poruka, stvorili smo kampanje koje su inspirirale i informirale potrošače.
U fazi kreiranja dizajna, fokusirali smo se na stvaranje vizuala koji će odražavati prirodnu ljepotu i harmoniju, ali istovremeno biti jasni i prepoznatljivi na oglasnim lokacijama. Integrirali smo elemente zelenog brenda u dizajn kako bismo naglasili održivost i ekološku odgovornost Vrtova Hortus. Kroz testiranje i iteracije, osigurali smo da dizajn bude atraktivan i efikasan u komunikaciji s ciljanim publikama.
Kako smo to napravili?
Implementacija kampanje uključivala je postavljanje vizuala na ključnim oglasnim lokacijama, kao što su ulični plakati, panoji, i digitalne reklame. Također smo koristili društvene medije i druge online platforme kako bismo proširili dosega kampanje i angažirali publiku. Kroz analizu učinka kampanje, kontinuirano smo prilagođavali naše strategije kako bismo postigli optimalne rezultate.
Konačni rezultat bio je uspješna promocija usluga Vrtova Hortus i jačanje njihovog položaja kao lidera u području održavanja vrtova. Kroz naše promotivne kampanje i vizualni identitet, omogućili smo Vrtovima Hortus da se istaknu na tržištu i privuku nove klijente koji cijene održivost i ljepotu prirode.
Godina
od 2012

Usluga
Vizualni identitet

Klijent
Hortus
More Related Projects








