Na početku projekta, pažljivo smo analizirali ciljnu skupinu i njihove specifične potrebe i preferencije. Razumijevanje poslovnih korisnika telekom usluga ključno je bilo za razvoj efikasnih vizualnih rješenja. Zatim smo kreirali strategiju kampanje koja je uključivala odabir ključnih poruka i dizajnerskih elemenata koji će najbolje komunicirati sa ciljanom publikom.
U fazi razvoja dizajna, stvorili smo seriju kreativnih koncepta koji su istovremeno bili privlačni i informativni. Odabrali smo elemente koji su naglašavali pouzdanost, brzinu i efikasnost usluga Metronet Telekoma, te ih integrirali u vizuale koji su bili vidljivi i primamljivi na vanjskim oglasnim panelima. Kroz iterativni proces, fino smo podešavali dizajn kako bismo postigli optimalnu privlačnost i jasnoću poruke.
Kako smo to napravili?
Implementacija kampanje uključivala je postavljanje vizuala na strategijski odabrane lokacije s visokom frekvencijom prolaska poslovnih korisnika. Također smo koristili različite veličine i formate oglasnih panela kako bismo maksimalno iskoristili vidljivost i utjecaj kampanje. Kroz kontinuirano praćenje učinka kampanje, mogli smo prilagoditi naše strategije i osigurati optimalne rezultate.
Konačni rezultat outdoor kampanje za Metronet Telekom bio je uspješan u približavanju telekom usluga poslovnim korisnicima i povećanju svijesti o brendu među njima. Kroz našu seriju vizualnih rješenja za vanjske oglasne panele, omogućili smo Metronet Telekomu da se istakne na tržištu i privuče nove poslovne korisnike svojim uslugama.
Godina
od 2010
Usluga
Vizualne komunikacije
Klijent
Metronet (A1)
More Related Projects