Naš pristup započeo je temeljitom analizom ciljne skupine i njihovih preferencija. Razumijevanje njihovih potreba i interesa ključno je bilo za razvoj efikasnih vizualnih rješenja.
U suradnji s klijentom, istraživali smo različite stilove i koncepte koji bi bili privlačni djeci i istovremeno odgovarali brendu. Nakon definiranja smjernica i ciljeva, krenuli smo u proces razvoja kreativnih ideja i koncepta koji bi zadovoljili potrebe klijenta i ciljane publike.
Kako smo to napravili?
Kroz iterativni proces, kreirali smo niz različitih vizualnih rješenja, prateći zadane standarde brenda i usmjeravajući ih prema ciljanoj skupini kako za bravo! tako i za bravo! kids.
Kombinirajući boje, grafike i dizajn, stvorili smo vizuale koji su bili privlačni, ali istovremeno jasno prenosili poruke brenda. Nakon detaljnog testiranja i evaluacije, zajedno s klijentom odabrali smo najuspješnija rješenja koja smo dalje razvijali i implementirali.
Konačni rezultat bio je serija vizuala koja je uspješno komunicirala brend, privlačila ciljanu publiku i podržavala marketinške ciljeve kako za bravo! tako i za bravo! Kids.
Godina
2023
Usluga
design
Klijent
bravo!
Pogledajte Slične Radove