+385 91 63 999 10

kontakt@valkira.hr

Grafički dizajn i branding

Valkira ima preko 20 godina iskustva u grafičkom dizajnu i brandingu. Saznaj više

Digitalni marketing

Želite se istaknuti na društvenim mrežama ili ciljano oglašavati. Tu smo za Vas

Web Development

Trebate web stranice ili želite osvježiti postojeće? Nema problema

Društvene mreže

Ako želite profesionalno vođenje svojih profila na društvenim mrežama, kreiranje sadržaja i širenje dosega, na pravom ste mjestu

Sve naše usluge

Komentari – 

0

Komentari –

0

Što je to digitalna agencija

Što je to digitalna agencija

Što je digitalna agencija?

Radeći na terenu više od 20 godina, često mi se postavlja pitanje “Što je digitalna agencija?”

Digitalna agencija fokusira se prvenstveno na marketing vašeg poslovanja, proizvoda i usluga u digitalnom svijetu. To se postiže dizajnom i razvojem web stranica, optimizacijom za tražilice (SEO), marketingom sadržaja, plaćenim mrežnim oglašavanjem, društvenim mrežama, marketingom putem e-pošte i drugim uslugama. To je jedan kompleksan proces koji vodi do željenih rezultata. A željeni rezultati su jednaki cilju digitalne agencije – povećanje prodaje klijenta.

Došlo je do velikog pomaka u marketinškom svijetu – prošla su vremena kada je marketing bio jednostavan i rješavao se u kući. Mogli biste zavrrtiti kampanju u kojoj vaša lokalna radio stanica pročita vaš čitani oglas, podijeli  biste neke letke i eventualno platili neke male novinske oglase u konačnici s velikim uspjehom i mjerljivim rezultatima.

No, svijet je krenuo dalje i metode poput ovih, iako još uvijek imaju određenu vrijednost i osrednje rezultate, padaju polako i sigurno u odnosu na digitalni marketing koji sve više počinje dominirati. Ove tradicionalne metode oglašavanja padaju u vodu, iako mnogi to ne žele priznati.

Ako ste razmišljali o ulasku na ovo novo tržište, vjerojatno će vam trebati agencija za pomoć. Agencija sa znanjem, iskustvom i mjerljivim rezultatima. Jednom riječi – digitalna agencija.

digital marketing

“Što je digitalna agencija i zašto se ne bih mogao i dalje baviti tradicionalnim oglašavanjem, uostalom, to djeluje već godinama? “

Pogledajmo digitalni marketing

Zašto koristiti digitalnu agenciju?

Vaša agencija igra nekoliko ključnih uloga

Sumirajući sve – Pogledajmo digitalni marketing

Što je digitalni marketing? Jednostavno rečeno, stvara marketinške strategije koje će iskoristiti današnji digitalni svijet. Trenutno svjetska populacija iznosi približno 8 milijardi. Od toga približno 3,3 milijarde koristi neki oblik društvenih mreža i taj broj brzo raste.

Agencije za digitalni marketing su one koje prvenstveno rade na stvaranju marketinških strategija osmišljenih kako bi iskoristile prednosti digitalnog tržišta. To uključuje društvene medije kao što su:

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest
  • Snapchat

Ali jednako tako i SEO optimizacija vaše web stranice kao osnove točke polazišta u komunikaciji sa potencijalnim tržištem.

Ali ovo je samo vrh ledenog brijega, toliko je puno ljudi uključenih u korištenje društvenih mreža i posjedovanje web stranica za uspješnu strategiju digitalnog marketinga. Vi i vaša agencija možete pratiti ove strategije 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. To će vam u svakom trenutku pokazati što funkcionira, a što ne. I to je ono što tradicionalni mediji, između ostalog, ne mogu raditi u realnom vremenu. I na oku vidljiv i opipljiv način.

To omogućuje vama i vašoj agenciji za digitalni marketing trenutne prilagodbe.

Zašto vam digitalna agencija na tom putu treba?

Kvalitetna agencija za digitalni marketing zaobilazi tradicionalnu strategiju “razvalimo to i nadamo se najboljem”. Umjesto toga, fokusiramo se na ciljani marketing, stvaranje potencijalnih klijenata i razvoj brenda. Tipična digitalna agencija nudi:

Tim koji uključuje stručnjake koji su podijeljeni u dedicirane timove:

  • Stratezi
  • Savjetnici za digitalni marketing
  • Kreatori sadržaja
  • Programeri

Iako je svaki od njih zaseban tim, oni imaju na umu jedan cilj. Ovo treba raditi zajedno, stvarajući temeljnu strategiju digitalnog marketinga za vaše poslovanje koja donosi rezultate.

Iako postoje agencije koje se razilaze u načinima na koji pristupaju i rade, mnoge od tih agencija i dalje se usredotočuju na tradicionalnije metode marketinga.

Vaša tvrtka treba web stranicu koja je “slatkiš za oči” za osobu koja dođe na nju. No, ljepota vaše web stranice mora biti više od vanjštine koja je lijepa. Vaša web stranica mora biti jednostavna za navigaciju, ispunjena korisnim informacijama, a krajnji je cilj odraditi konverziju posjetitelja u korisnika.

Što znači “konverzija”? To znači da ljudi koji posjete vašu web stranicu donose odluku o kupnji ili zaranjaju dublje u sadržaj kako bi saznali više.

Većini tradicionalnih marketinških agencija nedostaje stručnog osoblja potrebnog da se to dogodi. Iako neke digitalne agencije još uvijek nude tradicionalnije marketinške usluge, one nisu njihov glavni fokus već dodatna usluga kojom nude tradicionalnim klijentima tradicionalne usluge jer neki klijenti jednostavno nisu još spremni za digitalno oglašavanje.

OSNOVNO JE PRAVILO DA WEB STRANICA MORA IMATI PROMET I GENERIRATI NOVE LEAD-ove

Ima li vaša web stranica posjetitelje? Naučite tajne privlačenja većeg prometa na svojoj web stranici, generiranja više potencijalnih kupaca i konačno povećanja prodaje. Ako ne znate kako, tu je za vas digitalna agencija – naravno.

Ne zaboravite, vaša digitalna agencija igra nekoliko uloga na digitalnom tržištu

Iako smo odgovorili na osnove “što je digitalna agencija?” ima i više toga za reći od navedenog. Dobra agencija za digitalni marketing s punom uslugom (full service digital agency) usredotočit će se na ova tri važna područja kako bi osigurala uspjeh i rast vašeg poslovanja.

Učenje o vašem poslu

Bilo kojoj vrsti marketinške agencije teško je “prodati” vaše poslovanje ciljanom tržištu ako ga ne razumije. Trebali bi provoditi vrijeme s vama, učeći o vašim proizvodima ili uslugama, vašem tržišnom cilju, vašim ciljevima, a najviše od svega kako bi stekli “osjećaj” za vaše poslovanje i nakon toga shvatili što nam je za činiti kako bismo vas lansirali.

Analiza vaših trenutnih marketinških strategija koristi se kako bi se utvrdilo što vaša marka treba. To će omogućiti digitalnoj agenciji da radi s vama u razvoju novih i snažnijih strategija digitalnog marketinga koje će vam pomoći da postignete svoje ciljeve.

Istražit će tko je vaš “idealan kupac” i kako pretražuju i odlučuju gdje troše novac. Jednom kada čvrsto shvatite tko i što bi trebalo biti vaše ciljano tržište, možete prilagoditi svoju marketinšku strategiju kako biste stvorili potrebnu vezu sa svojim kupcima.

Ovladavanje vašim mrežnim brendiranjem

Pod krinkom “što je digitalna agencija”, prava full service digitalna agencija usredotočit će se isključivo na stvaranje vaše mrežne prisutnosti. Da bi to učinili, moraju izvršiti nekoliko zadataka za vaše poslovanje.

Uspjeh vašeg poslovanja uvelike se računa na postojanje web stranice koja se fokusira na kupca koji pretražuje vašu tržišnu marku. Ako trenutno imate web stranicu, agencija će ga koristiti za upotrebu nekoliko alata. Pritom mogu odrediti koje se promjene moraju poduzeti da bi se postigli najbolji rezultati.

Danas nije dovoljno imati web stranicu koja je ništa drugo do katalog proizvoda koje imate u ponudi. Ako je ovo sve što sadrži vaše web mjesto, svi kupci, osim najozbiljnijih, vjerojatno će ići dalje. Imajte na umu da će prosječna osoba provesti samo 15 sekundi gledajući vašu odredišnu stranicu.

To je poznata i mjerljiva brojka, jednako kao i stopa napuštanja početne stranice, a digitalna agencija koju odaberete mora imati vještine potrebne da zadrži ljude na vašoj web stranici. To čine stvaranjem sadržaja u obliku informativnih stranica i što je još važnije bloga. Ali naravno, to je samo jedan mali dio cjelokupnog posla koji radi marketinška agencija.

Recimo, blog je postao vrlo popularan oblik dijeljenja informacija relevantnih za tržište tvrtke. Neki će obrađivati ​​samo relevantne teme, drugi dodaju sezonski, zabavni i razumljiv sadržaj kako bi pomogli povećati čitateljstvo. Iako se neke digitalne agencije koriste ljudima unutar poduzeća za izradu sadržaja, mnogi ih više prepuštaju posao vještom komercijalnom copywriteru koji će odraditi posao vrhunski.

Zapamtite, možete imati vrhunsku web stranicu, ali ako ne postojite na Google-u ili bilo kojoj drugoj tražilici, to je isto kao da nemate ništa, ili kao da imate najbolji auto zaključan u garaži. Digitalna agencija će znati kako napraviti SEO optimizaciju vaše stranice i kako ući u top rezultate tražilica.

digital marketing

Važno je da vaša digitalna agencija zna kako najbolje iskoristiti marketinške strategije kao što su:

SEO – optimizacija za tražilice – uključuje osiguravanje da sadržaj vaše web stranice bude posebno prilagođen onome što vaši kupci traže. Općenito, današnji sadržaj web stranica dizajniran je da zadovolji SEO standarde Googlea, Binga i Yahooa, tri najčešće korištene tražilice. Ali to nikako nije garancija da će vaš sadržaj ujedno i ući u rezultate navedenih tražilica.

Digitalna agencija specijalizirana za SEO optimizaciju web stranica će vam sigurno odraditi posao na način da će vaši rezultati, nakon izvjesnog vremena, zaista i biti u top 10 pa kasnije na više, rezultata tražilica. Ovo je vrlo kompleksan i skup proces, koji mudre firme gledaju kao dugoročnu investiciju. Jer promet, organski promet sa Googla, vrijedi više od stotina plaćenih reklama.

SEM – marketing putem pretraživača – uključuje sve aspekte stvaranja vaše mrežne prisutnosti, SEO i SMM su ključne komponente SEM-a. Zapravo je to krovni pojam. Osnovna je razlika u tome da je SEO optimizacija proces koji vodi do organskog prometa dok je SEM klasično digitalno oglašavanje sa plaćenim pojmovima.

SMM – Marketing na društvenim mrežama – stvaranje i upravljanje marketinškim kampanjama pomoću različitih platformi društvenih medija. Društveni mediji brzo postaju jedno od najboljih tržišta, a ono koje si jednostavno ne možete priuštiti ignorirati. Na žalost mnogi „stručnjaci“ misle da je voditi društvene mreže samo objavljivanje sadržaja koje klijent pripremi i moderiranje odgovora. Da je to tako, ovo ne bi bila specijalizirana grana digitalne agencije.

MMI – Integracija mobilnog tržišta – stvaranje marketinga i razvoj vaše web stranice radi optimizacije mobilnog marketinga za one koji kupuju putem mobitela, tableta, prijenosnog računala ili bilo kojeg drugog mobilnog uređaja s omogućenom mrežom. U prvim danima pokušaj pregledavanja web stranice na mobitelu bio je gotovo nemoguć.

Razlog? Stranice se nisu automatski promijenile kako bi stale na puno manji zaslon. To više nije slučaj, ali trebate agenciju koja može dizajnirati vašu stranicu kako bi zadovoljila potrebe “malog” zaslona.

Danas je to standard. Prilagoditi vaš web mobilnim korisnicima i raditi konverziju, danas je izazov. Naravno, osim ako znate odabrati dobru digitalnu agenciju.

E-mail marketing – E-mail marketing NIJE mrtav, zapravo je s pravom kampanjom još uvijek moguće postići uspjeh. Dobra marketinška strategija e-pošte ne bi trebala biti samo beskrajno oglašavanje u vaše ime. Trebao bi sadržavati informativni sadržaj koji se odnosi na vaše poslovanje, poput uvođenja novog proizvoda ili usluge. Mnoge tvrtke također redovito šalju newslettere koji pomažu da vaše poslovanje ostane u prvom planu, ali na žalost to mnogi rade na način da je to više spam nego korist pa posljedično gube korisnike.

Jeste li znali da širom svijeta ima preko 2,5 milijarde korisnika e-pošte? Ovo je tržište koje si ne možete priuštiti da izbjegnete.

Ispravno postavljanje internetskog oglašavanja – Korištenje statistike, iskustva i znanja za strateško postavljanje vaših mrežnih oglasa. Internetsko oglašavanje uključuje izradu display oglasa i upotrebu plaćanja po kliku za stvaranje više potencijalnih kupaca. Ovo je efikasno, ali skupo oglašavanje. Naravno, organski promet je definitivno najbolje rješenje, ali mu prethodi SEO optimizacija.

Video marketing – Web mjesta poput YouTubea i Instagrama savršeno su mjesto za oglašavanje vašeg poslovanja. Agencija može proizvesti videozapise koji ističu nove proizvode ili usluge pokazujući njihovu upotrebu. U slučaju proizvoda, to se obično postiže videozapisom koji ističe nove predmete, a zatim pokazuje njihovu upotrebu. U slučaju usluga, to može biti videozapis koji uključuje opis usluge i prikazuje njihove rezultate. YouTube je genijalna platforma za doseći milenijalce.

Čemu služi SEO i kako mi tu pomaže digitalna agencija?

Cilj SEO optimizacije je osigurati da se na vašoj web stranici kroz sadržaj koji uključuje “ključne riječi s visokim pretraživanjem”, dugačke ključne riječi i ključne fraze značajno povećavaju vaše organske rezultate pretraživanja. U posljednjih nekoliko godina blog je od nečega što su ljudi radili od kuće postalo moćna snaga u poslovnom marketingu. Kad se pravilno upravlja, trebali biste ostvariti znatno veći ROI (povrat ulaganja) nego što ćete ikada vjerojatno vidjeti kod tradicionalnih marketinških metoda. Još jednom, SEO optimizacija je vrlo kompleksan i skup proces, koji daje rezultate nakon nekoliko mjeseci. Međutim, ulog u SEO kod digitalne agencije koja zna taj posao vraća rezultate u više milijunskim iznosima protuvrijednosti plaćenog oglašavanja.

Povećavanje povrata ulaganja

Povećavanje vašeg ROI-ja vjerojatno je jedna od najvažnijih funkcija agencije za digitalni marketing. Cilj im je osigurati da neprestano povećavate svoje ulaganje, a ne stagnirate. Na taj način pomažu vam da vidite veću zaradu. Digitalna agencija će uvijek u svojim planovima znati uvrstiti ROI na vrh prioriteta.

Svijet digitalnog marketinga nema mjesta za tromost. To je tržište koje se neprestano mijenja i razvija, a temelji se na potražnji i promjenama tehnologije. Kvalitetna full service digitalna agencija nikada ne odmara.

Stalno testiraju, analiziraju i mijenjaju vašu marketinšku strategiju kako bi iskoristili bilo kakve promjene koje uoče na tržištu. Među stvarima koje pažljivo prate je količina prometa koju vaša web stranica dobiva. Njihov posao je razviti vašu web stranicu kako bi osigurali da se broj posjetitelja i dalje povećava.

Ako vaša web stranica odjednom primijeti gubitak prometa, posao digitalne agencije je otkriti zašto i uvesti potrebne promjene. Na primjer, danas nećete naći mnogo uspješnih tvrtki koje nemaju blog na svojoj web stranici. To nije nešto što se dogodilo samo “iznenada”. ” Bloganje je predstavljalo veliku promjenu u strategiji i onu koja se pokazala vrlo uspješnom. Ali još jednom, blog nije jedini način za prisutnost na tražilicama i često je, pogrešno vođen, putokaz u krivom smjeru.

Sve što agencija čini za vas usmjereno je na stvaranje više potencijalnih klijenata za vaše poslovanje. Potencijalni kupci se pretvaraju u prodaju i što je više generiranja lead-ova to će biti bolji vaši dugoročni izgledi za prodaju, što je krajnji cilj.

Koje su alternative umjesto digitalne agencije?

Sad kad smo razgovarali o pitanju “Što je digitalna agencija”, trebali bismo uzeti nekoliko minuta da razgovaramo o alternativama koje možete napraviti umjesto angažiranja agencije za digitalni marketing. Jedina druga uspješna opcija koju imate je dodati odjel digitalnog marketinga u svoje poslovanje. Vaš bi odjel trebao osoblje koje uključuje:

  • Marketinški strateg ili tim stratega
  • Voditelj marketinga
  • Programeri
  • Dizajner ili tim dizajnera
  • Jedan ili više copywritera

Angažiranje i održavanje ovakvog tima vjerojatno će predstavljati glavno dugoročno ulaganje za vašu tvrtku. Zajedno s njihovim plaćama, morate platiti porez, odmore, plaćene praznike, a ako je vaša tvrtka dovoljno velika pogodnosti. Usporedite to s troškovima angažiranja digitalne agencije sa uhodanim poslom i biti će vam jasno koliko je to dugoročno neisplativo.

Sumirajući sve

Prvo i najvažnije, uloga vaše digitalne agencije je stvoriti most između fizičkog i digitalnog svijeta. To znači podudaranje vaše fizičke djelatnosti – tvrtke ili prodajnog mjesta s web stranicom i prisutnošću na webu.

Drugo, i možda je jednako važno da vam agencija za digitalni marketing može pomoći da u potpunosti rebrendirate svoje poslovanje. To vašem poslovanju može pružiti priliku da vaše poslovanje krene u novom smjeru.

Trebate li ulagati u web stranicu? U digitalni marketing? Trebate li digitalnu agenciju? Ne možete si priuštiti da to ne učinite na današnjem tržištu. Treba li vašu prisutnost na mreži optimizirati za mobilne aplikacije? Otprilike 87% korisnika mobilnih uređaja provodi svoje vrijeme koristeći nepregledno mnoštvo aplikacija.

Gledajući prednosti zapošljavanja agencije za digitalni marketing u usporedbi s tradicionalnom agencijom, postaje očito da je poduzimanje ovog koraka važno. Na taj način možete uvelike promijeniti vašu buduću dobit i rast.

Ne čekajte – kontaktirajte nas još danas!

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *