+385 91 63 999 10

kontakt@valkira.hr

Grafički dizajn i branding

Valkira ima preko 20 godina iskustva u grafičkom dizajnu i brandingu. Saznaj više

Digitalni marketing

Želite se istaknuti na društvenim mrežama ili ciljano oglašavati. Tu smo za Vas

Web Development

Trebate web stranice ili želite osvježiti postojeće? Nema problema

Društvene mreže

Ako želite profesionalno vođenje svojih profila na društvenim mrežama, kreiranje sadržaja i širenje dosega, na pravom ste mjestu

Sve naše usluge

Komentari – 

0

Komentari –

0

Kako biti prvi na Google tražilici?

seo optimizacija

Kako biti prvi na Google tražilici?

Kako biti prvi na Google tražilici ili barem na prvoj stranici rezultata Google pretraživanja, izazov je za svaku digitalnu agenciju koja se bavi SEO optimizacijom.

Zašto je bitno biti na prvoj stranici rezultata tražilica?

Istraživanja su pokazala da sedamdeset i pet posto ljudi koji pretražuju web nikada neće pretraživati ​dalje od ​prve stranice Google pretraživanja. I to daje jasan i logičan odgovor zašto je svakome u interesu biti na prvoj stranici rezultata.

Također. to znači da ne možete podnijeti rangiranje na drugoj, trećoj ili četvrtoj stranici jer je to gotovo jednako kao da ne postojite na internetu.
Jednostavno nećete dobiti klikove i promet koji morate napraviti kako bi SEO optimizacija i njezin rezultat vrijedio vašeg vremena i novca.

Pored toga, nužno vam je potreban organski promet jer 93% internetskih posjetitelja svoje putovanje internetom započinje tražilicom.

Jeste li znali da se mjesečno obavi više od 1 trilijuna pretraga na tražilici! To samo potvrđuje da je korištenje tražilica svakodnevica, i ako se ne prilagodite svome tržištu zapravo je nebitno više da li uopće imate svoju Internet stranicu ili ne, ako ona ne generira organski promet.

Imate web stranicu a nemate posjetitelje

Digitalne agencije najčešće se susreću sa ovakvim problemom kod svojih klijenata. Postoje dva razloga zbog kojih vlasnici stranice nemaju posjete na svoj web.

  • Imaju tek postavljenu web stranicu
  • Imaju web stranicu koja nije optimizirana za tražilice

Ako je jedan od ova dva slučaja, ili ako su oba slučaja točna, pristup ovom problemu je isti. Digitalna agencija pristupit će vašoj web stranici kao da je danas otvorena i vodit će vas postepeno do željenih rezultata – organskog prometa koji će konvertirati prodaju.

Kako biti prvi na Google tražilici odmah?

Biti prvi na Google tražilici odmah moguće je isključivo putem plaćenih oglasa. Mnoge firme koje ne ulažu o SEO optimizaciju pristupaju ovoj metodi jer daje instant rezultate.

Prednosti

  • Vaša pozicija na Google tražilici biti će trenutna
  • Možete po određenim ključnim riječima targetirati široke ciljne skupine

Mane

  • Cijena po kliku je jako visoka
  • Dugoročno ovaj oblik pozicioniranja nema nikakve benefite na vaše pozicioniranje u pretraživanju
  • Ne postoji kontinuirani organski promet na temelju ključnih riječi za koje plaćate oglašavanje, jer ne zaboravite organski promet je besplatan

Cilj svakog pametnog poduzetnika koji posjeduje web stranicu jest ostvariti dugoročan organski promet na svoju web stranicu. Ovakav promet ne košta, Google ga prikazuje u rezultatima pretraživanja jer sadržaj koji nudite ima vrijednost za ljude koji pretražuju navedene termine u tražilici, te kod ljudi stvara percepciju da za navedene ključne riječi vaš web ima najbolji sadržaj.

Proces Kako biti prvi na Google tražilici

SEO optimizacija jako je kompleksan i spor proces, koji prve prave rezultate daje najranije kroz 3 mjeseca, a realno kroz 6 mjeseci.

Ovo je proces u kojem klijent i digitalna agencija moraju usko surađivati, te klijent mora u potpunosti vjerovati da ono što digitalna agencija čini jest u najboljem interesu za klijenta sa ciljem visokog pozicioniranja na rezultatima Google tražilice.

Početak procesa

Digitalna agencija ne može odgovoriti kako biti prvi na Google tražilici ako ne upozna sadržaj koji klijent želi predstaviti na svojoj web stranici. Sadržaj mora biti jedinstven i kvalitetan i posjetiteljima dati informacije koje imaju vrijednost, a ne opći značaj.

Kada se definira sadržaj, klijent i digitalna agencija odlučuju tko će biti zadužen za produkciju sadržaja. Digitalna agencija može ponuditi rješenje kako biti prvi na Google tražilici samo u slučaju ako je klijent suglasan da klijent ili agencija angažira profesionalca za stvaranje sadržaja koji je optimiziran za tražilice.

SEO optimizacija same web stranice je nešto što će digitalna agencija učiniti za klijenta. Svaka web stranica neće biti dostupna u rezultatima Google pretraživanja samo zato jer je objavljena. Stranica mora u potpunosti biti optimizirana u skladu sa SEO standardima, te će digitalna agencija taj dio odraditi za klijenta kako bi stranicu pripremila za indeksiranje na tražilicama.

To su osnovni koraci i prvi preduvjeti da se uopće pokrene proces SEO optimizacije sa ciljem kako biti prvi na Google tražilici.

SEO Optimizacija

Iako mnogi često koriste ovaj pojam i definiraju se kao eksperti činjenica jest da zapravo jako malo ljudi razumije da SEO optimizacija pokriva preko 200 faktora koji direktno utječu na rezultate pozicioniranja u rezultatima pretrage.

To znači, da razno razni eksperti rješavaju samo mali postotak preduvjeta za rangiranje koji u konačnici neće dati željene rezultate uz objašnjenje ili da sadržaj nije dobar ili da je problem u zasićenju tržišta. A to u praksi zapravo nije tako.

Ako digitalna agencija prethodno napravi dubinsku analizu za klijenta, te odabere ključne riječi za pozicioniranje na rezultatima pretrage – logično je da će nakon nekog vremena moći prezentirati rezultate kako je u tome i uspjela.

Jer budimo jasni, digitalna agencija mora predložiti klijentu sa kojim ključnim riječima je moguće rangiranje na tražilici i onda taj posao i odraditi.

Korištenje društvenih mreža

Društvene mreže u ovom proces zapravo nemaju nikakvu presudnu ulogu. Dijeljenje sadržaja po društvenim mrežama jest poželjno, ali posljedično neće ostaviti neki pretjerani utjecaj na rezultate pretrage.

Razlog je lako razumljiv. Niti jednoj platformi društvenih mreža nije u interesu gurati vanjske izvore izvan svoje platforme, pa je razumljivo da će se trudi zadržati posjetitelje na svojoj platformi umjesto da ih šalje na lokacije izvan svoje platforme.

Za samu SEO optimizaciju društvene mreže su pozitivni impulsi koji daju do znanja da je vaša web stranica živa. I samo to. Nemaju nikakav presudan utjecaj u rangiranju.

Zašto mi treba organski promet?

Ovo je pitanje s kojim se često susrećemo. Zamislite da se bavite proizvodnjom kišobrana. Posjetitelji interneta otvaraju tražilicu i upisuju pojmove „gdje kupiti kišobran“ ili „najbolji kišobrani“. Ako je vaš rezultat prvi, ili na prvoj stranici – generirat ćete promet na svoju web stranicu čime ćete posjetitelje koji slijede rezultate pretraživanja pretvoriti u potencijalne kupce.

Ovom radnjom – besplatnog prometa sa rezultata pretraživanja ostvarili ste prihod bez da ste platili oglašavanje. I to je cilj svakog poduzetnika današnjice koji razumije vrijednost i dobit koju ostvaruje iz organskog prometa.

Koliko košta odgovor na pitanje kako biti prvi na Google tražilici

Ovo nije egzaktna znanost. I moramo ovo podijeliti na dva segmenta kako biste shvatili razliku u cijenama. Postoje dvije metode rangiranja na tražilici koje se u ovoj terminologiji nazivaju „black hat“ i „white hat“ metode.

Velika većina digitalnih agencija koristi black hat metode

A to nije dobro. Black hat metode podrazumijevaju automatizirane softvere koji za vas odrađuju onaj „teški posao“ i to instant. U vrlo kratkom vremenu dobit ćete vjerojatno vrlo dobre rezultate. No, kako je SEO proces spor, to znači da Google radi reviziju svega, pa tako sve black hat metode na kraju budu penalizirane i to naj češće na način da klijent u potpunosti sa svojom domenom biva izbačen iz rezultata pretraživanja.

Valkira digitalna agencija koristi isključivo svoje znanje i iskustvo u ovom procesu, te sve radnje oko SEO optimizacije obavlja isključivo ručno. SEO optimizaciju prepuštamo svom stručnom timu gdje je svaki pojedinac zadužen za svoj segment optimizacije.

Cijena SEO optimizacije definira se nakon što digitalna agencija napravi dvije osnovne predradnje. U potpunosti skenira trenutno stanje klijentove web stranice, njegov odnos sa konkurencijom te nakon što obavi vrlo detaljne i konkretne razgovore sa klijentom oko klijentovih očekivanja i planova.

Nakon toga formira se cijena na mjesečnoj bazi te na rok ne kraći od 12 mjeseci. Razlog zašto se cijena formira na ovaj način jest upravo iz razloga što je SEO proces spor, te su rezultati vidljivi nakon 6 mjeseci. Kada počnemo dobivati željene rezultate prelazimo na fino podešavanje kako bismo dostigli željeni ishod.

Usluga SEO optimizacije idealna je u kombinaciji sa drugim uslugama digitalne agencije, ne samo jer na taj način daje nižu jedinstvenu cijenu već zato što se tako postiže optimalan rezultat konverzije posjetitelja u potencijalne kupce.

Kako biti prvi na Google tražilici kompleksan je proces

Ovdje je ključno povjerenje. Ako klijent vjeruje da je digitalna agencija sposobna odraditi za njega posao te ispuniti očekivanja; ovaj će proces imati ishod na obostrano zadovoljstvo. Ukoliko klijent ne razumije ovaj proces; te očekuje instant rezultate Valkira zadržava pravo otkazati suradnju jer instant rješenja u SEO optimizaciji ne postoje.

Iz svog višegodišnjeg iskustva; sa sigurnošću možemo odgovoriti na zahtjev klijenta po pitanju SEO optimizacije te ponuditi rješenje kako biti prvi na Google tražilici.

Klijentova spremnost ulaganja u ovaj kompleksan proces dugoročno će uštediti velike količine novaca; koje bi inače bile usmjerene na konvencionalno oglašavanje koje daje kratkoročne rezultate.

Cilj digitalne agencije i klijenta jest doći do organskom prometa prema web stranici klijenta; čime će klijent uživati u benefitima besplatnog prometa. Uz proširenja usluga digitalne agencije; sav nadolazeći promet moći se dodatno „sakupljati“ te naknadno po želji kanalizirati u smjeru svojih promotivnih aktivnosti; a sve sa krajnjim ciljem dodatnog podizanja prodaje a time i samog profita.

Da zaključimo

Kako biti prvi na Google tražilici nije pitanje koje ovdje treba postaviti. Jer to jest moguće, ako vaša digitalna agencija zna kako se to radi. Pravo je pitanje za svakog klijenta – da li sam ovog trena spreman ulagati u SEO optimizaciju; koja će mi dugoročno osigurati besplatan promet a samim time direktno utjecati i na povećanje prodaje i prihoda.

Valkira digitalna agencija sa sigurnošću može odraditi bilo kojeg klijenta na polju SEO Optimizacije; te ga rangirati visoko u rezultatima pretraživanja na Google-u. No izbor je uvijek na vama; želite li plaćati konvencionalno oglašavanje sa kratkotrajnim rezultatima ili dugoročno ulagati u promet koji je za vas besplatan, i bolje se konvertira od plaćenih oglasa.

Budite slobodni kontaktirati nas na kontakt (a) valkira hr

Rado ćemo odgovoriti na vaša pitanja i ponuditi Vam optimalno rješenje za vaše poslovanje.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *