U početnoj fazi suradnje, detaljno smo proučili svaki brend i njegovu poziciju na tržištu, kao i konkurentske proizvode. Razumijevanje jedinstvenih karakteristika i vrijednosti svakog brenda ključno je bilo za razvoj strategije pozicioniranja u trgovinama. Nakon analize, razvili smo plan koji je isticao prednosti RBK brendova i stvarao diferencijaciju u odnosu na konkurenciju.
Kroz kreativni proces, stvorili smo BTL materijale koji su naglašavali kvalitetu, učinkovitost i koristi RBK brendova. Pažljivo smo odabrali dizajn, boje i poruke kako bismo privukli pažnju potrošača i potaknuli ih na kupnju. Svaki element materijala bio je dizajniran s ciljem isticanja RBK brendova na policama i poticanja potrošača na odabir njihovih proizvoda.
Kako smo to napravili?
Implementacija kampanje uključivala je postavljanje BTL materijala na ključnim lokacijama unutar trgovina, kao i obuku osoblja kako bi se osiguralo dosljedno pozicioniranje brendova. Kontinuirano smo pratili učinak kampanje i provodili mjerenja kako bismo evaluirali uspjeh strategije i prilagodili je prema potrebama.
Kroz našu uslugu brand care za Reckitt Benckiser, omogućili smo istaknutost njihovih brendova u trgovinama i povećali svijest potrošača o njihovim proizvodima. Naša strategija pozicioniranja pomogla je RBK brendovima da se istaknu u konkurentnom okruženju i ostvare rast prodaje.
Godina
od 2010
Usluga
Vizualne komunikacije
Klijent
Reckitt Benckiser
More Related Projects