Koristeći osnovne elemente branda i smjernice grafičkih standarda, razvili smo seriju vizuala koji su istovremeno bili dosljedni brendu, ali i privlačni potencijalnim kupcima.
Odlučili smo se za jasan i prepoznatljiv font koji je bio u skladu s tonom komunikacije brenda, te smo integrirali ključne vizualne elemente brenda na način koji je bio upečatljiv i lako uočljiv.
S obzirom na ciljanu skupinu, koristili smo boje i grafike koje su privlačile pažnju i poticali na akciju.
Kako smo to napravili?
Kako bismo postigli željeni efekt, pažljivo smo planirali raspored elemenata na billboardima, uzimajući u obzir čitanost i estetiku. Svaki dizajn je pažljivo testiran i prilagođavan kako bi se postigla optimalna vidljivost i prepoznatljivost brenda. Nakon finaliziranja dizajna, surađivali smo s partnerima za izradu i postavljanje billboarda na strategijski važnim lokacijama, osiguravajući tako maksimalni doseg ciljane publike.
Godina
2018 Q1
Usluga
Vizualne komunikacije
Klijent
narodni
More Related Projects