Započeli smo temeljita istraživanja istarske kulture, kuhinje i estetike kako bismo dobili uvide koji će informirati naš proces dizajna. Crpeći inspiraciju iz istarskih krajolika, tradicionalne kuhinje i kulturnih simbola, oblikovali smo vizualni jezik koji odražava jedinstveni karakter regije.
Vizualni identitet obuhvatio je različite elemente poput dizajna logotipa, palete boja, tipografije i slika. Odabrali smo zemljane tonove i rustikalne teksture kako bismo dočarali rustikalnu čaroliju Istre, istovremeno uključujući žive naglaske inspirirane bogatom kulturnom baštinom regije. Logotip, koji je prikazivao ikonične istarske znamenitosti ili kulinarske elemente, služio je kao središnji dio vizualnog identiteta, odmah prepoznatljiv i nezaboravan.
Kako smo to napravili?
Pri razvoju vizualnih komunikacijskih materijala za događaj, uključujući plakate, transparente, letke i digitalne materijale, osigurali smo dosljednost i koherentnost na svim točkama kontakta. Svaki element dizajna pažljivo je odabran kako bi izazvao osjećaj iščekivanja i uzbuđenja, privlačeći publiku da istraži okuse i doživljaje koji ih očekuju na Istravaganza Food Festivalu.
U suradnji s klijentom, organizatorima događaja i ostalim dionicima, iterirali smo dizajne na temelju povratnih informacija i uvida, usavršavajući ih do savršenstva. Iskorištavajući naše stručnosti u grafičkom dizajnu i brendingu, uspješno smo stvorili vizualni identitet koji ne samo da slavi kulinarske užitke Istre, već i učinkovito komunicira duh festivala njegovoj ciljanoj publici.
Godina
2021
Usluga
Vizualni identitet
Klijent
Neki Daniels Media
More Related Projects