U prvoj fazi projekta, proveli smo detaljno istraživanje o temama održivosti i zaštite okoliša kako bismo bolje razumjeli ciljeve i poruke koje želimo prenijeti kroz vizualni identitet.
Zatim smo razvili strategiju koja je naglašavala važnost očuvanja okoliša i poticala ljude na akciju. Kroz kreativni proces, stvorili smo vizualne elemente koji su bili privlačni i jasno komunicirali poruke održivosti.
Kako smo to napravili?
Implementacija vizualnog identiteta uključivala je izradu različitih materijala, uključujući plakate, letke, digitalne oglase i društvene medijske postove. Pažljivo smo odabrali boje, fontove i grafike kako bismo stvorili dosljedan izgled koji će biti prepoznatljiv i efikasan u komunikaciji. Također smo surađivali s timom dm Green City kako bismo osigurali da vizualni identitet odražava njihove vrijednosti i ciljeve.
Kroz našu podršku u izradi vizualnih komunikacija za projekt dm Green City, omogućili smo promociju održivosti i ekološke svijesti na Dan planeta Zemlje. Naš vizualni identitet bio je ključni element u privlačenju pažnje javnosti i poticanju na aktivno sudjelovanje u inicijativama za očuvanje okoliša.
Godina
od 2011
Usluga
Full Service
Klijent
Neki Daniels Media
More Related Projects