Počeli smo istraživati različite elemente regionalne glazbene scene, uključujući žanrove, umjetnike i karakteristične stilove. Kroz analizu trendova i preferencija publike, oblikovali smo koncept vizualnog identiteta koji je bio autentičan i privlačan regionalnoj publici.
Vizualni identitet obuhvatio je izradu logotipa i odabir palete boja, tipografije te vizualnih elemenata koji su odražavali energiju i raznolikost regionalne glazbene scene. Logotip smo oblikovali tako da jasno komunicira identitet stanice, kombinirajući elemente koji su istovremeno moderni i prepoznatljivi.
Kako smo to napravili?
U procesu stvaranja vizualnog identiteta, naglasak je bio na stvaranju dojmljivog i lako prepoznatljivog dizajna koji će istaknuti Extra FM kao relevantnu destinaciju za ljubitelje regionalne glazbe. Pažljivo smo birali elemente dizajna kako bismo postigli harmoniju između modernog izgleda i autentičnosti regije koju predstavljamo.
Kroz suradnju s timom Extra FM-a i prilagođavanje dizajna prema njihovim željama i povratnim informacijama, uspjeli smo stvoriti vizualni identitet koji istovremeno odražava karakter radija i privlači ciljanu publiku svojim estetskim i sadržajnim vrijednostima.
Godina
od 2018

Usluga
Vizualni identitet

Klijent
Extra FM
Pogledajte Slične Radove










