+385 91 63 999 10

Grafički dizajn i branding

Valkira ima preko 20 godina iskustva u grafičkom dizajnu i brandingu. Saznaj više

Digitalni marketing

Želite se istaknuti na društvenim mrežama ili ciljano oglašavati. Tu smo za Vas

Web Development

Trebate web stranice ili želite osvježiti postojeće? Nema problema

Društvene mreže

Ako želite profesionalno vođenje svojih profila na društvenim mrežama, kreiranje sadržaja i širenje dosega, na pravom ste mjestu

Sve naše usluge

Komentari – 

0

Komentari –

0

Zašto vašem brendu treba integrirana marketinška strategija

Zašto vašem brendu treba integrirana marketinška strategija

Marketinški timovi provode mnogo vremena osmišljavajući strateške pristupe za povećanje angažmana i stope konverzije kampanja. Strategije uključuju digitalni marketing, omnichannel marketing, izravni marketing, marketing na društvenim mrežama, integrirani marketing i još mnogo toga.

U ovom članku obradit ćemo integrirani marketing – što je, zašto je važan za marketinške timove i kako implementirati integriranu marketinšku strategiju za vaše kampanje.

Zašto vašem brendu treba integrirana marketinška strategija

Što je integrirani marketing?

Integrirani marketing je strategija koja usklađuje sve marketinške kanale kako bi se prenijela dosljedna poruka na svim dodirnim točkama s kupcima. Cilj mu je pružiti besprijekorno iskustvo i izbjeći miješane poruke ili nepovezan glas brenda. Umjesto toga, integrirane marketinške kampanje imaju isti ton i istu usmjerenost na svim kanalima.

Ovaj marketinški pristup osigurava da svaki aspekt vaših kampanja, uključujući digitalne oglase, tiskane oglase, PR taktike, blog objave, objave na društvenim mrežama pa čak i TV reklame, dijele dosljedne poruke.

Zašto vašem brendu treba integrirana marketinška strategija

Godine 2017. New York Times pokrenuo je kampanju usredotočenu na jednu poruku: „The Truth is Hard”. Njihova integrirana marketinška strategija koristila je više kanala (kombinacija plakata, video oglasa, objava na društvenim mrežama i tiskanih oglasa), ali je prenosila istu poruku – oni su organizacija utemeljena na integritetu i potrebno je mnogo rada kako bi se isporučila istina.

Strategija je rezultirala povećanjem broja pretplatnika i poboljšanjem percepcije javnosti o njima kao vjerodostojnom izvoru vijesti.

Zašto vašem brendu treba integrirana marketinška strategija

Zašto je integrirana marketinška strategija važna?

Prema nedavnom izvješću, 62% poslovnih kupaca smatra da od tvrtki dobivaju proturječne poruke. Marketinški lideri tome se suprotstavljaju koristeći podatke o kupcima za personalizaciju, optimizaciju i diferencijaciju svojih kampanja, na kraju komunicirajući ujedinjene poruke koje djeluju kao da dolaze od cijele tvrtke. To čine odabirom integriranog marketinškog pristupa.

Integrirani marketing funkcionira, a više je čimbenika koji nam govore zašto:

Zašto vašem brendu treba integrirana marketinška strategija

  1. Prepoznatljivost i povjerenje u brend: Dosljednim porukama na različitim platformama povećavate prepoznatljivost brenda i povjerenje ciljne publike.
  2. Dosezanje šire publike: Korištenjem više kanala, poput oglašavanja, odnosa s javnošću, izravnog marketinga i društvenih mreža, širite svoj doseg, privlačite nove kupce i osiguravate da dosežete ciljanu demografsku skupinu.
  3. Bolji rezultati: Budući da pristup osigurava usklađenost svih marketinških napora i da različiti kanali rade prema istim ciljevima, vjerojatno ćete povećati interakcije s kupcima, pružiti bolje korisničko iskustvo i uživati u uspješnijim kampanjama.
  4. Isplativost: Integrirane marketinške kampanje često su isplativije od tradicionalnih metoda jer uklanjaju potrebu za odvojenim kampanjama na različitim kanalima; cijela kampanja može koristiti slične kreativne materijale na svim kanalima.
  5. Više suradnje: Metoda potiče suradnju i timski rad između različitih odjela i okuplja menadžere kanala kako bi zadovoljili marketinške potrebe.
  6. Raznolikost: Možete doprijeti do različitih demografskih skupina kroz različite kanale, osiguravajući da raznolika publika čuje vašu poruku i osjeti povezanost s vašim brendom.

Razlika između integriranog marketinga i integrirane marketinške komunikacije

Pogledajmo suptilne razlike između integriranog marketinga u cjelini i komunikacijskog aspekta integriranog marketinga.

Aspekt
Integrirani marketing
Integrirana marketinška komunikacija

Zašto vašem brendu treba integrirana marketinška strategija

Definicija
Usklađuje sve marketinške kanale za dosljednu poruku
Holistički pristup koji osigurava konzistentnost na svim kanalima

Svrha
Stvoriti kohezivno iskustvo za kupce
Ubrzati povrat ulaganja, brži rast prihoda, usmjerenost na kupce

Ključne komponente
Spaja izlazne i ulazne marketinške pristupe
Marketinški časopisi, prodajni oglasi, PR, izravni marketing itd.

Dugoročni proces
Strategija za održavanje konzistentnosti tijekom vremena
Kontinuirani proces koji uključuje strateško planiranje i doradu

Prednosti
Dopiranje do šire publike, poboljšanje rezultata
Izgradnja prepoznatljivosti brenda, povjerenja, lojalnosti i povezivanje s masama

Ključni elementi integriranih marketinških kampanja

Kada razvijate svoju integriranu marketinšku strategiju, razmotrit ćete različite kanale koji će služiti kao komunikacijski alati za cijelu vašu kampanju.

Postoji šest ključnih elemenata u većini višekanalnih pristupa, ali imajte na umu da ovaj popis nije konačan i da možete odabrati i druge kanale.

  1. Oglašavanje
  2. Promocija prodaje
  3. Osobna prodaja
  4. Izravni marketing
  5. Odnosi s javnošću
  6. Dosljednost i komplementarna uporaba medija

Trebali biste koristiti kombinaciju kanala kako biste dosegli što širu publiku i identificirali svoje najučinkovitije kanale. Ako jedan kanal ne donosi željene rezultate, možete dodati nove elemente, testirati postojeće ili ga u potpunosti ukloniti.

Integrirane marketinške strategije i najbolje prakse

Najbolje integrirane marketinške kampanje započinju s jasnom namjerom i neprestano se analiziraju kako bi se osiguralo pozitivno korisničko iskustvo i postigli željeni rezultati.

Marketinški timovi koji žele uspješne integrirane kampanje trebali bi razmotriti sljedeće prakse:

  1. Definirajte ciljeve: Odredite ciljeve kampanje kako biste se usredotočili na ono što želite postići. Najbolje je postaviti mjerila uspjeha za integrirane kampanje kako biste mogli razumjeti koliko dobro ili loše ostvarujete ciljeve.
  2. Odaberite marketinške kanale: Odaberite najučinkovitije kanale za svoj proizvod ili uslugu i osigurajte da su vaše poruke usklađene na svim kanalima.
  3. Kreirajte kupovne persone: Razumijevanje potreba i preferencija vaše ciljne demografske skupine pomoći će vam prilagoditi poruku na pravi način i povećati lojalnost kupaca.
  4. Stvorite privlačnu ideju: Osmislite nezaboravnu i angažirajuću ideju koja se povezuje s vrijednostima vašeg brenda – vjerojatnije je da će vas zapamtiti ako ste autentični i usmjereni na dosljednu komunikaciju.
  5. Uskladite marketinške materijale: Pobrinite se da sve marketinške aktivnosti budu u skladu s porukom i vrijednostima brenda. Svi elementi trebaju imati istu usmjerenost i ton.
  6. Prilagodite sadržaj svakom kanalu: Optimizirajte sadržaj za snage svakog kanala. Primjerice, TV oglasi trebaju biti vizualno snažni, dok bi tiskani oglasi trebali naglašavati tekst.
  7. Pratite KPI-jeve: Uspostavite metrike za praćenje uspjeha kampanje i donesite odluke temeljene na podacima.
  8. Poboljšavajte kampanje: Kontinuirano pratite i prilagođavajte svoje kampanje na temelju rezultata.
  9. Suradnja unutar tvrtke: Razbijte silose među timovima i uskladite se na jedinstvenoj strategiji i glavnoj poruci.

7 uspješnih primjera integriranih marketinških kampanja

1. Think Small – Volkswagen

Krajem 1950-ih Volkswagen se borio s prodajom modela Beetle. U SAD-u su ljudi preferirali elegantne automobile, što Beetle nije bio.

Agencija DDB osmislila je jednostavnu kampanju koja je Beetle predstavila kao malen, pouzdan automobil i pametan izbor za Amerikance.

Poruka je bila jasna i učinkovita.

Kampanja je započela u tiskanim oglasima, a zatim je proširena na TV, plakate i radio, pretvarajući se u uspješnu integriranu kampanju.

2. Microsoft i Carlsberg

Neočekivana suradnja često donosi odlične rezultate. Microsoft i Carlsberg 2017. pokrenuli su kampanju za promociju AI tehnologije koja je ubrzala proces stvaranja novih okusa piva.

Kampanja je uključivala oglase na Twitteru, YouTubeu, Facebooku i u tiskanim medijima poput Financial Timesa.

3. Waze kampanja “On the Road”

Waze se udružio s New York Timesom kako bi stvorio interaktivnu kampanju temeljenu na stvarnim podacima aplikacije. Korisnici su odgovarali na pitanja i otkrivali zanimljive podatke o putovanjima Amerikanaca.

Kampanja je bila vizualno privlačna i lako dijeljiva.

4. Kampanja Field Museuma u Chicagu

Godine 2018. Field Museum pokrenuo je kampanju za promociju izložbe o mumijama koristeći kombinaciju plakata, videa i društvenih mreža.

Kampanja je uspješno privukla posjetitelje muzeju.

5. O2 kampanja “Be more dog”

O2, mobilni operater iz Velike Britanije, suočio se s konkurencijom i odlučio pokrenuti kreativnu kampanju. U reklami je mačka odlučila živjeti poput psa – energičnije i veselije.

Poruka je bila da ljudi koji prihvate tehnologiju mogu više uživati u životu. Kampanja se emitirala na YouTubeu, TV-u i digitalnim platformama.

6. Budweiser Superbowl kampanja

Godine 2000. Budweiserova kampanja “Whassup” postala je globalni fenomen. Prikazivala je prijatelje kako se pozdravljaju izrazom “Whassup” dok piju Budweiser.

Postala je dio pop kulture i privukla milijune ljudi na Budweiserovu web stranicu.

7. Wells Fargo “Re-Established” kampanja

Između 2017. i 2019. Wells Fargo suočio se s optužbama za prijevaru i odlučio pokrenuti integriranu marketinšku strategiju za povrat povjerenja.

Korištenjem videa, oglasa i društvenih mreža prikazali su svoje inovacije i ponovno izgradili imidž.

Odredišne stranice optimizirane za integrirane marketinške kampanje

Odredišne stranice ključna su komponenta uspješnih integriranih marketinških kampanja.

Ukoliko imate dodatnih pitanja ili trebate pomoć, slobodno nam se obratite

Tagovi:

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *