+385 91 63 999 10

Grafički dizajn i branding

Valkira ima preko 20 godina iskustva u grafičkom dizajnu i brandingu. Saznaj više

Digitalni marketing

Želite se istaknuti na društvenim mrežama ili ciljano oglašavati. Tu smo za Vas

Web Development

Trebate web stranice ili želite osvježiti postojeće? Nema problema

Društvene mreže

Ako želite profesionalno vođenje svojih profila na društvenim mrežama, kreiranje sadržaja i širenje dosega, na pravom ste mjestu

Sve naše usluge

Komentari – 

0

Komentari –

0

Velike promjene u LinkedIn Campaign Manageru koje digitalni oglašivači moraju znati

Velike promjene u LinkedIn Campaign Manageru koje digitalni oglašivači moraju znati

LinkedIn stalno podiže ljestvicu s novim načinima kako bi digitalnim oglašivačima svih razina iskustva olakšao korištenje platforme i uspješno postizanje ciljeva kampanja. Od dinamičnih oglasa do prilagođenih publika, LinkedIn je predstavio širok spektar značajki i alata za pojednostavljenje i poboljšanje postavljanja i provođenja oglašivačkih kampanja.

Nedavno je LinkedIn napravio potpunu rekonstrukciju alata Campaign Manager kako bi omogućio oglašavanje temeljeno na ciljevima.

Velike promjene u LinkedIn Campaign Manageru koje digitalni oglašivači moraju znati

Prije nego što uđemo u sve nadogradnje i njihovo značenje za vaše LinkedIn kampanje…

Kratki podsjetnik na LinkedIn Campaign Manager

Campaign Manager je alat koji omogućuje oglašivačima kreiranje LinkedIn Ads računa, upravljanje kampanjama, uređivanje publika, praćenje učinkovitosti kampanja i još mnogo toga:

Velike promjene u LinkedIn Campaign Manageru koje digitalni oglašivači moraju znati

LinkedIn sada rekonstruira svoju oglašivačku platformu kako bi bila temeljena na ciljevima, istovremeno zadovoljavajući potrebe oglašivača koji zahtijevaju upravljanje velikim brojem kampanja.

Što je oglašavanje temeljeno na ciljevima?

Dok mnoge platforme traže od oglašivača da najprije odaberu format oglasa (tekst, slika, video itd.), a tek potom definiraju cilj, neke (uključujući LinkedIn) okreću cijelo iskustvo postavljanja kampanje naglavačke s oglašavanjem temeljenim na ciljevima.

Velike promjene u LinkedIn Campaign Manageru koje digitalni oglašivači moraju znati

U ovom slučaju, oglašivači najprije definiraju ciljeve kampanje (posjeti web stranici, angažman, pregledi videa, prikupljanje leadova, konverzije itd.), a tek potom biraju format oglasa:

Imati jasan cilj u ranoj fazi kampanje postavlja ton za sve daljnje odluke. To omogućuje donošenje strateških odluka o plasmanu oglasa, ciljanoj publici, modelima plaćanja, metrikama koje se prate itd.

Velike promjene u LinkedIn Campaign Manageru koje digitalni oglašivači moraju znati

Konkretno, omogućuje vam da:

  • Olakšate kreiranje kampanja prema marketinškim ciljevima
  • Optimizirate kampanje prikazivanjem oglasa ljudima najsklonijima djelovanju
  • Ponudite automatsko licitiranje za ključne ciljeve
  • Dobijete prilagođeno izvještavanje povezano s ciljevima

Nakon što se odabere cilj, LinkedIn Campaign Manager nudi samo oglasne jedinice koje odgovaraju tom cilju. Korisnik je zatim vođen kroz proces izgradnje kampanje za najbolje rezultate.

Velike promjene u LinkedIn Campaign Manageru koje digitalni oglašivači moraju znati

Tijekom potpune rekonstrukcije temeljene na ciljevima, LinkedIn je dodao tri nove opcije na popis ciljeva koje oglašivači mogu odabrati.

Tri nova cilja u LinkedIn Campaign Manageru

Predstavljeni kao javna beta verzija u listopadu 2018., tri najnovija dodatka redizajniranom Campaign Manageru su povećanje prepoznatljivosti brenda, konverzije na web stranici i prijave za posao.

1. Prepoznatljivost brenda

Ovaj novi cilj predstavlja opciju za vrh prodajnog lijevka, osmišljenu kako bi oglašivačima omogućila da više ljudi sazna za njihove proizvode, usluge i brend te da maksimiziraju broj prikaza LinkedIn oglasa. Budući da je cilj privući pažnju, a ne generirati konverzije, naplata se vrši po impresijama (CPM), a ne po kliku:

Kada se odabere cilj Prepoznatljivost brenda, LinkedIn prikazuje samo formate oglasa koji ga podržavaju, uključujući:

  • Oglasi s jednom slikom
  • Oglasi u obliku karusela
  • Video oglasi
  • Tekstualni oglasi
  • Spotlight oglasi
  • Oglasi za pratitelje

2. Konverzije na web stranici

Pojam „konverzija na web stranici” pokriva širok raspon radnji – od preuzimanja e-knjige, do kontaktiranja prodaje ili kupnje proizvoda. Zato je LinkedIn uspostavio snažniju integraciju sa svojim alatom za praćenje konverzija, kako bi oglašivačima omogućio kreiranje kampanja optimiziranih za specifične radnje – kupnje, preuzimanja, prijave, registracije itd.

Cilj Konverzije na web stranici odnosi se na donji dio prodajnog lijevka i preporučen je oglašivačima koji žele prikupiti leadove i potaknuti vrijedne, unaprijed definirane radnje.

Naplata za ovaj cilj razlikuje se od prethodnog jer se obračunava po poboljšanom CPC-u (klikovi na odredišne stranice nakon klika) ili CPM-u (impresije):

Formati oglasa koji podržavaju ovaj cilj uključuju:

  • Oglasi s jednom slikom
  • Oglasi u obliku karusela
  • Video oglasi
  • Tekstualni oglasi
  • Message oglasi
  • Spotlight oglasi

3. Prijave za posao

Cilj Prijave za posao osmišljen je isključivo za korisnike LinkedIn Talent Solutions koji žele privući veći broj prijava. Ova opcija omogućuje HR i regrutacijskim stručnjacima prikazivanje oglasa onima koji će ih najvjerojatnije pregledati ili kliknuti, što rezultira većim brojem dovršenih prijava putem LinkedIna ili web stranice poslodavca.

Ovaj cilj nalazi se na dnu prodajnog lijevka, a naplata se vrši po CPC-u ili CPM-u, odnosno po klikovima na odredišnu stranicu nakon klika ili po impresijama:

Formati oglasa dostupni za ove kampanje uključuju:

  • Oglasi za posao
  • Oglasi s jednom slikom
  • Spotlight oglasi

Sva tri nova cilja omogućuju oglašivačima kreiranje cjelovitih marketinških kampanja koje su bolje usklađene s njihovim poslovnim ciljevima te pomažu u postizanju ključnih rezultata. Definiranjem željenog ishoda od samog početka, LinkedIn može bolje predvidjeti vaše potrebe i poboljšati uspješnost kampanja.

Kako bi nadopunio nove ciljeve, LinkedIn je uveo i druge nadogradnje Campaign Managera.

Što je još novo?

Iako je naplata već spomenuta, vrijedno je dodatno naglasiti. S nedavnim nadogradnjama, oglašivači plaćaju samo za radnje koje su im zaista važne. To se naziva optimizirano plaćanje po kliku.

Ako je odabran cilj Prepoznatljivost brenda, ne plaća se po kliku, već po impresiji – dok se kod cilja Konverzije na web stranici plaća samo za klikove koji vode na odredišnu stranicu nakon klika.

Uz optimizirano plaćanje po kliku, kampanje se optimiziraju tako da dosegnu ljude koji će najvjerojatnije poduzeti željenu radnju, a plaćanje se bolje usklađuje s velikim ciljevima oglašivača, pružajući bolji povrat ulaganja.

Stručnjak za LinkedIn oglase i osnivač tvrtke B2Linked, A.J. Wilcox, tvrdi:

Oglašavanje temeljeno na ciljevima generiralo je 300% više prijava nego standardno licitiranje u istom razdoblju.

Osim optimiziranog plaćanja po kliku, druge nadogradnje Campaign Managera koje poboljšavaju proces kreiranja kampanja uključuju:

  • Jednostavniju navigaciju: Više ekrana spojeno je u jedinstveni tijek rada s manje stranica za pregledavanje
  • Novi panel za predviđanja: Omogućuje procjenu očekivanih rezultata temeljenih na unosima u kampanji i usporedbe sa sličnim kampanjama
  • Redizajnirano ciljanje: Sada je snažnije, učinkovitije i jednostavnije za postavljanje
  • Brže sučelje: Prepisano na novom tehničkom okviru, omogućuje brže nadogradnje i kvalitetnije korisničko iskustvo
  • Pregled oglasa uživo: Oglašivači mogu vidjeti kako će oglasi izgledati dok se izrađuju

Kolektivno, s ovim nadogradnjama novo sučelje pokazalo je povećanje zadovoljstva korisnika od 67% u odnosu na prethodnu verziju.

Iskoristite novi LinkedIn Campaign Manager

Kako digitalno oglašavanje postaje sve naprednije, platformama je potreban dodatni kontekst kako bi bolje razumjele što oglašivači žele postići i maksimizirale rezultate kampanja. Nudeći veći izbor ciljeva kampanja i različite modele naplate za svaki cilj, Campaign Manager može učinkovitije pomoći oglašivačima u postizanju rezultata, izbjegavajući pritom rasipanje budžeta.

 

Ukoliko imate dodatnih pitanja ili trebate pomoć, slobodno nam se obratite

Tagovi:

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *