+385 91 63 999 10

Grafički dizajn i branding

Valkira ima preko 20 godina iskustva u grafičkom dizajnu i brandingu. Saznaj više

Digitalni marketing

Želite se istaknuti na društvenim mrežama ili ciljano oglašavati. Tu smo za Vas

Web Development

Trebate web stranice ili želite osvježiti postojeće? Nema problema

Društvene mreže

Ako želite profesionalno vođenje svojih profila na društvenim mrežama, kreiranje sadržaja i širenje dosega, na pravom ste mjestu

Sve naše usluge

Komentari – 

0

Komentari –

0

Personalizirano oglašavanje i odredišne stranice: novi val digitalnog marketinga

Personalizirano oglašavanje i odredišne stranice: novi val digitalnog marketinga

Nema bijega od njih. Čujemo ih na radiju, gledamo na televiziji, na plakatima uz autoceste, u rezultatima pretraživanja i gotovo posvuda oko nas.

Kao društvo postali smo imuni na njih, do te mjere da uz TV pakete instaliramo DVR, koristimo blokatore pop up prozora na internetu i pretplaćujemo se na satelitski radio kako bismo ograničili izloženost. Mnoge reklame kojima smo svakodnevno izloženi nisu relevantne za naše osobne želje i potrebe. No to se pred našim očima mijenja.

 

Personalizirano oglašavanje i odredišne stranice: novi val digitalnog marketinga

Prije televizije i interneta, ograničen broj medijskih kanala prisiljavao je brendove na univerzalni pristup oglašavanju. Napredno ciljanje i personalizacija nisu postojali. Danas, zahvaljujući tehnološkom napretku, brendovi mogu ciljati kupce relevantnijim oglasima, slati ih na posebno kreirane stranice promocija i preciznije pratiti povrat ulaganja.

Prije nego što objasnimo kako odredišne stranice nakon klika omogućuju marketinškim stručnjacima prikupljanje više potencijalnih klijenata i njihovo usmjeravanje prema kupnji, krenimo od početka.

Personalizirano oglašavanje i odredišne stranice: novi val digitalnog marketinga

Oduševite posjetitelje relevantnim iskustvima od oglasa do stranice. Ponudite personalizirane, za konverziju optimizirane odredišne stranice.

Što je oglašavanje?

Ono što je započelo s jednostavnim plakatima prije više od 400 godina, razvilo se u digitalne natpise temeljene na iBeacon tehnologiji koji su posljednjih godina radikalno promijenili oglašavanje.

Personalizirano oglašavanje i odredišne stranice: novi val digitalnog marketinga

Oglasi prikazani u znanstvenofantastičnom filmu Minority Report iz 2002. danas se više ne čine nerealnima:

Kao što je objasnio dr. Douglas Hawks sa Study.com, oglašavanje je radnja skretanja pozornosti javnosti na nešto, osobito putem plaćenih objava. Bitno je naglasiti da definicija ne ograničava oglašavanje na određeni medij poput tiska, televizije ili interneta, već naglašava da se radi o akciji koja može uključivati različite kanale.

Personalizirano oglašavanje i odredišne stranice: novi val digitalnog marketinga

Oglašavanje uključuje promociju poduzeća, proizvoda i usluga ciljanoj publici. Da bi to bilo učinkovito, marketinški timovi razvijaju strategije vezane uz poruke, plasman oglasa, učestalost i slično. Oglasi se mogu pojavljivati u novinama, direktnoj pošti, na plakatima, televiziji, radiju i naravno online.

Uloga oglašavanja ključna je i zahtijeva korištenje različitih medija kako bi se postigli pozitivni rezultati. Upravo zato oglašavanje često predstavlja najveći trošak u poslovnim planovima, ispred odnosa s javnošću i istraživanja tržišta.

Personalizirano oglašavanje i odredišne stranice: novi val digitalnog marketinga

Kada se sagleda šira slika, oglašavanje je samo dio cijele marketinške discipline, uz istraživanje tržišta, planiranje medija, odnose s javnošću, određivanje cijena, distribuciju, korisničku podršku, prodajnu strategiju i događanja. Brendovi teško mogu ostvariti najviši povrat ulaganja ako ne uzmu u obzir personalizaciju. To nas vodi do personaliziranog oglašavanja.

Novi sustav klasifikacije personaliziranog oglašavanja

Personalizirano oglašavanje znači korištenje uvida u to tko bi kupac mogao biti kako bi se povećala relevantnost oglasa. Ti uvidi mogu biti jednostavni, poput osnovnih ljudskih potreba, geolokacije i demografskih podataka, ili napredniji, poput interesa, kupovne namjere i obrazaca ponašanja.

Svi ti podaci predstavljaju varijable koje brendovi moraju razmotriti kako bi ciljali oglase na način koji potiče veći angažman publike i u konačnici povećava prodaju. Bez toga, oglašavanje se svodi na masovno slanje poruka bez značajnih rezultata.

Postoji šest razina personaliziranog oglašavanja:

  • Razina 0: Ciljanje prema potrebi ili želji i široj geografskoj lokaciji (država, regija).
  • Razina 1: Ciljanje prema potrebi ili želji i specifičnijoj lokaciji (grad).
  • Razina 2: Ciljanje prema potrebi ili želji, mikro-lokaciji (poštanski broj) i demografskim podacima (dob, spol, prihod i sl.).
  • Razina 3: Ciljanje prema potrebi ili želji, mikro-lokaciji, demografskim podacima i općim interesima (sport, putovanja, tehnologija i sl.).
  • Razina 4: Ciljanje prema potrebi ili želji, mikro-lokaciji, naprednim demografskim podacima (političko opredjeljenje, lojalnost brendu, vrsta vozila i sl.), specifičnim interesima i kupovnoj namjeri.
  • Razina 5: Ciljanje prema potrebi ili želji, točnoj lokaciji, naprednim demografskim podacima, specifičnim interesima, kupovnoj namjeri i povijesnim obrascima ponašanja (povijest kupovine, posjećene web stranice i sl.).

Razina 5 predstavlja vrhunac personalizacije i ciljanja.

Odredišne stranice nakon klika kao najbolji oblik personalizacije oglasa

Mnogi marketinški stručnjaci danas poistovjećuju digitalnu personalizaciju oglasa s marketinškom automatizacijom – a to je velika pogreška.

Marketinška automatizacija bliža je personalizaciji u marketingu općenito, dok je oglašavanje posebna kategorija unutar marketinga, najčešće povezana s plaćenim kampanjama poput PPC-a.

Iako jednostavnije, odredišne stranice nakon klika ipak pružaju personalizirano iskustvo jer oglasi koji vode do njih trebaju biti ciljano kreirani. Idealan scenarij uključuje razinu 4 ili 5 personalizacije, što je danas dostupno zahvaljujući digitalnim tehnologijama.

Za razliku od web stranica koje nude generična iskustva, odredišne stranice nakon klika nastavljaju personalizaciju započetu oglasom. Google u velikoj mjeri vrednuje kvalitetu tih stranica jer one utječu na rang oglasa, cijenu po kliku, prosječnu poziciju i kvalitetu kampanje, a najvažnije – povećavaju konverzije.

Odredišna stranica nakon klika mora se usredotočiti na jednu jedinu ponudu, bez nepotrebnih ometanja.

Prednosti za potrošače

Potrošači profitiraju od personaliziranog oglašavanja jer im se skraćuje vrijeme potrebno da pronađu ono što žele. Na temelju ključnih riječi, povijesti pretraživanja ili interesa na društvenim mrežama mogu dobiti oglase koji su u skladu s njihovim potrebama i željama.

Prednosti za poslovanje

Tvrtke iskorištavaju personalizirano oglašavanje jer mogu preciznije ciljati publiku. Primjerice, Google Ads omogućuje segmentaciju prema vremenu, lokaciji, vrsti uređaja, kupovnoj namjeri i mnogim drugim varijablama. Time se smanjuje bacanje novca na nebitne klikove, a oglasi dolaze do publike s većom vjerojatnošću konverzije.

Zašto su odredišne stranice nakon klika jedna od najvećih prilika

Zahvaljujući povećanim mogućnostima ciljanja, uobičajena stopa konverzije od 5% može se podići na više od 20%. Tvrtka koja godišnje potroši milijun dolara na oglašavanje trebala bi potrošiti višestruko više da postigne iste rezultate ako bi korisnike slala samo na web stranice, umjesto na odredišne stranice nakon klika.

Odredišne stranice nakon klika lakše je kreirati jer nemaju navigaciju ni druge distrakcije koje odvraćaju posjetitelja od konverzije. One nude fokusirano korisničko iskustvo, za razliku od kompleksnih web stranica.

Kada usporedimo dvije stranice nakon klika – jednu pretrpanu informacijama i drugu jednostavnu i fokusiranu – jasno je koja će ostvariti bolju konverziju. Relevantan naslov, jasna poruka, jednostavan obrazac i jedna jedina radnja za korisnika predstavljaju recept za uspjeh.

Kako Valkira omogućuje marketing odredišnih stranica nakon klika u velikim razmjerima

Valkira je bazirala sve kampanje na najmoćnijim platformama kroz izradu odredišnih stranica nakon klika. Marketinški timovi i agencije više ne moraju čekati na tehničke resurse kako bi pokrenuli ili optimizirali stranice.

Kroz prilagodljive predloške i jednostavno sučelje, marketinški stručnjaci mogu:

  1. Kreirati stranice brzo i jednostavno
  2. Integrirati ih s popularnim marketinškim alatima
  3. Objavljivati ih na WordPressu, Facebooku i vlastitim domenama
  4. Optimizirati stranice naprednim A/B testiranjem
  5. Surađivati unutar timova učinkovitije nego ikad prije

Najbolje od svega – sve je moguće bez pomoći IT odjela.

Oglašivači više nemaju izgovora da ne pružaju relevantno i personalizirano oglašivačko iskustvo. Odredišne stranice nakon klika to čine dostupnim svima.

Što donosi budućnost personaliziranog oglašavanja?

Bilo da hodate ulicom, gledate televiziju ili surfate internetom – izloženi ste sve većem broju oglasa, a među njima i sve većem broju ciljanih oglasa. Scenarij iz filma Minority Report danas je bliži stvarnosti nego ikada.

U Valkiri vjerujemo da svaki oglas zaslužuje vlastitu stranicu. Naša rješenja omogućuju marketinškim stručnjacima kreiranje, integraciju i objavu odredišnih stranica nakon klika u velikim razmjerima.

Ukoliko imate dodatnih pitanja ili trebate pomoć, slobodno nam se obratite.

Tagovi:

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *