+385 91 63 999 10

Grafički dizajn i branding

Valkira ima preko 20 godina iskustva u grafičkom dizajnu i brandingu. Saznaj više

Digitalni marketing

Želite se istaknuti na društvenim mrežama ili ciljano oglašavati. Tu smo za Vas

Web Development

Trebate web stranice ili želite osvježiti postojeće? Nema problema

Društvene mreže

Ako želite profesionalno vođenje svojih profila na društvenim mrežama, kreiranje sadržaja i širenje dosega, na pravom ste mjestu

Sve naše usluge

Komentari – 

0

Komentari –

0

Najbolje mobilne oglašivačke platforme za digitalne marketinške stručnjake

Najbolje mobilne oglašivačke platforme za digitalne marketinške stručnjake

S obzirom na to da ljudi provode oko 3 sata i 15 minuta dnevno na pametnim telefonima, oglašavanje putem mobilnih oglašivačkih platformi predstavlja veliku priliku za tvrtke da promoviraju svoj brend i privuku nove potencijalne kupce.

Kakve vrste oglasa je moguće plasirati na mobitelima?

Najbolje mobilne oglašivačke platforme za digitalne marketinške stručnjake

Postoji mnogo vrsta oglasa, ali najpopularniji uključuju:

  • Google oglase u pretraživanju
  • Facebook oglase
  • Instagram oglase
  • Mobilne oglase unutar aplikacija

Sve te oglase moguće je plasirati korištenjem mobilne oglašivačke platforme, koju se ponekad naziva i mobilna oglašivačka mreža. Dva najpoznatija izbora uključuju Google Ads ili Facebook. Mobilna oglašivačka platforma funkcionira kao posrednik između izdavača i oglašivača koji traže oglasni prostor na popularnim aplikacijama.

Najbolje mobilne oglašivačke platforme za digitalne marketinške stručnjake

Nastavite čitati kako biste saznali kako funkcioniraju vodeće mobilne oglašivačke platforme, otkrijte koje su najpoznatije mreže, što im je zajedničko te kako odabrati pravu platformu za vaše poslovanje.

U ovom ćemo članku obraditi šest specifičnih oglašivačkih platformi:

Najbolje mobilne oglašivačke platforme za digitalne marketinške stručnjake

  • Google Ads
  • Meta Ads
  • Bing Ads
  • AdMob
  • Digital Turbine
  • Apple Search Ads

Kako funkcionira mobilna oglašivačka platforma?

Mobilna oglašivačka platforma djeluje kao posrednik između mobilnih izdavača i oglašivača. To zapravo znači da je platforma mjesto na kojem oglašivači kupuju oglasne pozicije koje se prikazuju na mobilnim web stranicama i aplikacijama.

Mnoge vrhunske platforme, uključujući Google i Metu, nude upravljačko sučelje putem kojeg možete kreirati račun i sami upravljati oglasima.

Najbolje mobilne oglašivačke platforme za digitalne marketinške stručnjake

Ne morate se obraćati izravno izdavaču, a pritom imate uvid u podatke o prikazima, konverzijama, stopi klikanja itd. jer sve te podatke prati sama platforma.

Često možete postaviti budžet za kampanju s više opcija licitiranja, poput cijene po prikazu (CPM) ili cijene po kliku (CPC).

Najbolje mobilne oglašivačke platforme za digitalne marketinške stručnjake

Kroz mobilnu oglašivačku platformu moguće je ciljati različite kanale, uključujući:

  • Google pretraživanja na mobilnim uređajima
  • Facebook mobilni feed
  • Instagram mobilni feed
  • Oglase unutar određene mobilne aplikacije

Ove platforme funkcioniraju dvosmjerno. Omogućuju izdavačima prodaju oglasa (i ostvarivanje prihoda) te oglašivačima prikazivanje oglasa potencijalnim kupcima i jačanje vidljivosti brenda.

Sada kada su osnove jasne, pogledajmo koje se platforme smatraju najboljima za mobilno oglašavanje.

Koristite Valkira uz svoje mobilne oglase ➔

1. Google Ads

Uz Google Ads oglasi se mogu prikazivati i na stolnim i na mobilnim uređajima. Kod prikaznih oglasa možete koristiti ciljanje uređaja kako biste se usmjerili samo na korisnike pametnih telefona i/ili tableta. Na ovoj platformi moguće je objavljivati oglase unutar aplikacija, preglednika i rezultata Google pretrage.

Na pametnim telefonima i tabletima dostupne su sljedeće vrste oglasa:

  • Tekstualni i slikovni oglasi
  • Slikovni i video oglasi za promociju aplikacija
  • TrueView oglasi za kampanje promocije aplikacija
    Glavna prednost Google Adsa je pristup najpopularnijem pretraživaču na svijetu, što oglašivačima daje mogućnost da dođu do najveće publike na planeti.

Koristite Valkira uz svoje mobilne oglase ➔

2. Meta Ads

Zbog svoje velike baze korisnika, ovaj društveni div pokrenuo je Audience Network, jednostavnu platformu za prikazivanje Facebook i Instagram oglasa.

Meta je poznata po velikom broju opcija za ciljanje oglasa, a oglašivači mogu birati između ovih vrsta oglasa:

  • Izvorni oglasi
  • Interstitial oglasi (oglasi preko cijelog zaslona)
  • Banner oglasi
  • Video oglasi unutar sadržaja
  • Nagrađujući video oglasi

Instagram je također odlična opcija za oglašivače jer je platforma razvijena prvenstveno za mobilne korisnike. Oglasi za Facebook i Instagram upravljaju se putem iste Meta platforme.

Koristite Valkira uz svoje mobilne oglase ➔

3. Bing Ads

Iako Bing ima manji tržišni udio od Googlea, vaš proračun za oglašavanje može se više iskoristiti na drugom najvećem pretraživaču. U prosjeku, Bing oglasi koštaju i do 70% manje od Googlea. Na tražilici koja bilježi 5 milijardi pretraživanja mjesečno, to predstavlja iznimnu vrijednost.

Niži troškovi nisu jedina prednost Bing mobilne platforme. Uz Bing Ads imate veću kontrolu nad jezikom, lokacijom i rasporedom kampanje jer se te postavke određuju na razini grupe oglasa, za razliku od Googlea gdje se to određuje na razini cijele kampanje.

Ako se dvoumite između Googlea i Binga, možete usporediti prednosti i nedostatke svake platforme.

Koristite Valkira uz svoje mobilne oglase ➔

4. AdMob

Otkako ga je Google preuzeo u studenom 2009., AdMob je postao jedna od najpopularnijih mobilnih oglašivačkih platformi. Ova platforma je korisna tvrtkama koje žele monetizirati aplikacije prikazivanjem oglasa unutar njih.

AdMob omogućuje korisnicima da odluče koje vrste oglasa žele prikazivati i da postave filtre kako bi se prikazivali samo relevantni oglasi.

Unutar mreže dostupne su četiri vrste oglasa:

  • Banner oglasi
  • Video oglasi
  • Izvorni oglasi
  • Interstitial oglasi preko cijelog zaslona

Oglašivači koji žele iskoristiti ovakve pozicije unutar aplikacija mogu koristiti Google Ads kako bi se pojavili u AdMob mreži.

Koristite Valkira uz svoje mobilne oglase ➔

5. Digital Turbine (prije AdColony)

Digital Turbine je popularna mreža za mobilne video oglase, koju uspješno koriste tvrtke poput Rovio, Hilton Hotels, Adidas i Farmville.

Kroz ovu platformu izdavači mogu prikazivati video oglase tijekom korištenja aplikacije. Primjerice, platforma je posebno popularna među developerima mobilnih igara jer omogućuje prikazivanje oglasa nakon što korisnik završi određenu razinu ili zadatak.

Oglase je moguće ciljati prema:

  • Platformi (Android ili iOS)
  • Uređaju (iPad, iPhone, Android tablet itd.)
  • Vrsti veze (4G ili Wi-Fi)
  • Geografiji (regija, država, grad)
  • Demografiji
  • Sadržaju (zabava, igre i sl.)

Koristite Valkira uz svoje mobilne oglase ➔

6. Apple Search Ads (ASA)

Za brendove koji posluju u području aplikacija, korisnici iOS-a predstavljaju izuzetno vrijednu mrežu potencijalnih kupaca. Konkurencija je jaka – postoji najmanje 20 milijuna registriranih iOS developera aplikacija – a s 500 milijuna posjetitelja App Storea tjedno, aplikacije moraju brzo privući pažnju kako bi se istaknule. ASA omogućuje preciznije ciljanje korisnika unutar Apple App Storea.

Što je zajedničko najboljim mobilnim oglašivačkim platformama?

Bez obzira na vrstu oglasa, najbolje mobilne oglašivačke platforme imaju nekoliko zajedničkih značajki:

  • Velik inventar mogućih oglasnih pozicija
  • Naprednu analitiku i mogućnosti ciljanja
  • Pristup globalnom tržištu
  • Podršku za sve velike mobilne operativne sustave

Za oglašivače je velik inventar presudan jer omogućuje odabir pozicija koje najviše odgovaraju poslovanju (pretraživački oglasi, prikazni oglasi, oglasi unutar aplikacija itd.).

Još jedna ključna značajka je analitika i ciljanje. Bez jasnog uvida u to tko vidi vaš oglas i koji oglasi postižu najbolje rezultate, mobilno oglašavanje postaje gubitak vremena i novca. Ključne metrike uključuju CPC ili CPM, ukupan broj konverzija i CTR.

Kako oglašivači mogu odabrati pravu platformu?

Najvažniji kriterij pri odabiru platforme je identifikacija ciljanog kupca i prilagodba oglasa prema njemu.

  • Gdje provode svoje vrijeme?
  • Koje uređaje koriste?
  • Kako traže rješenja za svoje probleme?

Na sva ova pitanja potrebno je odgovoriti prije odabira određene platforme.

Primjer
Ako vaša ciljana publika prvenstveno koristi iOS uređaje, pretražuje putem Binga, najviše vremena provodi na Instagramu te igra igre poput Farmvillea ili Candy Crusha, tada ćete znati kako usmjeriti proračun (npr. trebate odabrati platformu koja omogućuje iOS ciljanje i razmotriti Bing i Instagram oglase na mobilnim uređajima).

Ako još niste definirali ciljanu publiku, korisno je proći listu pitanja koja pomažu pri određivanju idealnih kupaca.

Vaša industrija također igra veliku ulogu u odabiru platforme. Evo primjera kako različite platforme imaju različit doseg među Android korisnicima te kako se on dijeli po industrijama:

Ukratko, prava mobilna oglašivačka platforma trebala bi vam dati kreativnu slobodu za izradu kvalitetnog oglasa te biti prilagođena vašoj industriji i proračunu.

Koja je najbolja mobilna oglašivačka platforma?

Nažalost, ne postoji univerzalni odgovor. Ovisno o ciljevima oglašavanja, budžetu i industriji, postoji više opcija. No, dobar početak je pogledati statistiku i usporediti najpoznatije mobilne oglašivačke platforme.

Izgradite svoj oglašivački sustav

Uz više od 5.000 oglašivačkih platformi na raspolaganju, izbor odgovarajućih može djelovati zastrašujuće. Google Ads, Facebook/Instagram, Bing, AdMob – popis je dugačak. Zbog tolikog broja dostupnih opcija, pravi je izazov odlučiti se na koje se platforme usmjeriti.

Ukoliko imate dodatnih pitanja ili trebate pomoć, slobodno nam se obratite.

Tagovi:

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *