Proučili smo i obradili mišljenja 1.440 marketinških stručnjaka kako bismo otkrili što je trenutno u trendu u digitalnom oglašavanju. Tijekom istraživanja pitali smo ih koje oglašivačke platforme trenutačno koriste, koje planiraju isprobati te koje daju najbolje rezultate u smislu povrata ulaganja u oglase (ROAS).
Evo što su rekli.

Google i Facebook su vodeće digitalne oglašivačke platforme
Ispitani marketinški stručnjaci imenovali su Google i Facebook kao svoje najbolje digitalne oglašivačke platforme u pogledu korištenja i uspješnosti. Čak 87% ispitanika koristi Google, a isti postotak koristi i Facebook. Njih 44% navelo je Google kao najbolju platformu s obzirom na učinak, naglašavajući da donosi veći povrat ulaganja u oglase od bilo koje druge platforme. Facebook je zauzeo drugo mjesto, s 25% stručnjaka koji tvrde da upravo on donosi najveći ROAS. Nije iznenađenje da su obje platforme ključne za uspjeh u oglašavanju.
Što čini Facebook i Google tako posebnima? Obje oglašivačke platforme su kontekstualne, omogućujući oglašivačima da dosegnu potencijalne kupce u trenucima visoke namjere. Kako bi zadržali korisnike, prioritet daju visoko relevantnom sadržaju koji osigurava izvrsno korisničko iskustvo. Upravo iz tih razloga nalaze se u samom vrhu i vjerojatno će tamo i ostati.

Instagram nastavlja rasti u važnosti
Instagram je odmah iza Googlea i Facebooka po korištenju i rezultatima. Njega koristi 80% ispitanika, a 9% ga navodi kao svoju najbolje izvedenu oglašivačku platformu.
S obzirom na to da Instagram ima iste mogućnosti ciljanja kao i Facebook, logično je da je gotovo jednako popularan – i učinkovit.

TikTok je tu da ostane
Kada smo pitali koje digitalne kanale planiraju početi koristiti, 25% ispitanih stručnjaka navelo je TikTok, što pokazuje da je internetski video postao nezaobilazan za oglašivače. U otvorenom pitanju, njih 116 izdvojilo je TikTok kao „sljedeću veliku stvar u digitalnom oglašavanju“.
U čemu je tajna TikToka? „TikTok je više stroj nego čovjek,“ napisao je John Herrman iz New York Timesa. „On stalno uči od vas i s vremenom gradi složen, ali neproziran model onoga što gledate te vam pokazuje još više toga.“

Drugim riječima, platforma održava angažman korisnika personaliziranom video ponudom. Dok su druge društvene mreže pokušavale i nisu uspjele provesti ovu strategiju, TikTok je uspio. Napredni sustav strojnog učenja koji stoji iza TikToka omogućuje oglašivačima da dosegnu milijardu mjesečnih korisnika s sadržajem koji zaista odjekuje.
Odaberite digitalnu oglašivačku platformu koja donosi najveći ROAS
Za uspjeh u digitalnom oglašavanju potrebno je ostati agilan i brzo se prilagođavati svemu što se pojavi. Ako odlučite oglašavati na više kanala, pametno je razmisliti o korištenju različitih alata za praćenje društvenih mreža koji će vam pomoći pratiti objave, angažman i mišljenja korisnika o vašem sadržaju. Postoji mnogo besplatnih alata za društvene mreže poput Valkira, HubSpota, Sprout Sociala i drugih.
Trebate li pomoć u podizanju svojih Google Ads i Facebook Ads kampanja na višu razinu?
Isprobajte Valkira team
Čak 31% marketinških stručnjaka gubi potencijalne klijente jer sav promet usmjeravaju na početnu stranicu ili neku drugu Facebook stranicu. Valkira vam omogućuje da izradite odredišne stranice usklađene s porukom vaših oglasa na društvenim mrežama kako biste povećali konverzije – i svoj ROI.
Na primjer, prosječna stopa konverzije Google oglasa u većini industrija manja je od 4%. Korisnici Valkira alata postižu prosječnu stopu konverzije od 16%.
Otkrijte kako koristiti Valkira team za skaliranje svojih oglašivačkih kampanja i pretvaranje klikova na oglase u kupce. Kontaktirajte nas već danas.
Ukoliko imate dodatnih pitanja ili trebate pomoć, slobodno nam se obratite.












0 Comments