+385 91 63 999 10

Grafički dizajn i branding

Valkira ima preko 20 godina iskustva u grafičkom dizajnu i brandingu. Saznaj više

Digitalni marketing

Želite se istaknuti na društvenim mrežama ili ciljano oglašavati. Tu smo za Vas

Web Development

Trebate web stranice ili želite osvježiti postojeće? Nema problema

Društvene mreže

Ako želite profesionalno vođenje svojih profila na društvenim mrežama, kreiranje sadržaja i širenje dosega, na pravom ste mjestu

Sve naše usluge

Komentari – 

0

Komentari –

0

Najbolje digitalne oglašivačke platforme

Najbolje digitalne oglašivačke platforme

Proučili smo i obradili mišljenja 1.440 marketinških stručnjaka kako bismo otkrili što je trenutno u trendu u digitalnom oglašavanju. Tijekom istraživanja pitali smo ih koje oglašivačke platforme trenutačno koriste, koje planiraju isprobati te koje daju najbolje rezultate u smislu povrata ulaganja u oglase (ROAS).

Evo što su rekli.

 

Najbolje digitalne oglašivačke platforme

 

 

Google i Facebook su vodeće digitalne oglašivačke platforme

Ispitani marketinški stručnjaci imenovali su Google i Facebook kao svoje najbolje digitalne oglašivačke platforme u pogledu korištenja i uspješnosti. Čak 87% ispitanika koristi Google, a isti postotak koristi i Facebook. Njih 44% navelo je Google kao najbolju platformu s obzirom na učinak, naglašavajući da donosi veći povrat ulaganja u oglase od bilo koje druge platforme. Facebook je zauzeo drugo mjesto, s 25% stručnjaka koji tvrde da upravo on donosi najveći ROAS. Nije iznenađenje da su obje platforme ključne za uspjeh u oglašavanju.

Što čini Facebook i Google tako posebnima? Obje oglašivačke platforme su kontekstualne, omogućujući oglašivačima da dosegnu potencijalne kupce u trenucima visoke namjere. Kako bi zadržali korisnike, prioritet daju visoko relevantnom sadržaju koji osigurava izvrsno korisničko iskustvo. Upravo iz tih razloga nalaze se u samom vrhu i vjerojatno će tamo i ostati.

Najbolje digitalne oglašivačke platforme

Instagram nastavlja rasti u važnosti

Instagram je odmah iza Googlea i Facebooka po korištenju i rezultatima. Njega koristi 80% ispitanika, a 9% ga navodi kao svoju najbolje izvedenu oglašivačku platformu.

S obzirom na to da Instagram ima iste mogućnosti ciljanja kao i Facebook, logično je da je gotovo jednako popularan – i učinkovit.

Najbolje digitalne oglašivačke platforme

TikTok je tu da ostane

Kada smo pitali koje digitalne kanale planiraju početi koristiti, 25% ispitanih stručnjaka navelo je TikTok, što pokazuje da je internetski video postao nezaobilazan za oglašivače. U otvorenom pitanju, njih 116 izdvojilo je TikTok kao „sljedeću veliku stvar u digitalnom oglašavanju“.

U čemu je tajna TikToka? „TikTok je više stroj nego čovjek,“ napisao je John Herrman iz New York Timesa. „On stalno uči od vas i s vremenom gradi složen, ali neproziran model onoga što gledate te vam pokazuje još više toga.“

Najbolje digitalne oglašivačke platforme

Drugim riječima, platforma održava angažman korisnika personaliziranom video ponudom. Dok su druge društvene mreže pokušavale i nisu uspjele provesti ovu strategiju, TikTok je uspio. Napredni sustav strojnog učenja koji stoji iza TikToka omogućuje oglašivačima da dosegnu milijardu mjesečnih korisnika s sadržajem koji zaista odjekuje.

Odaberite digitalnu oglašivačku platformu koja donosi najveći ROAS

Za uspjeh u digitalnom oglašavanju potrebno je ostati agilan i brzo se prilagođavati svemu što se pojavi. Ako odlučite oglašavati na više kanala, pametno je razmisliti o korištenju različitih alata za praćenje društvenih mreža koji će vam pomoći pratiti objave, angažman i mišljenja korisnika o vašem sadržaju. Postoji mnogo besplatnih alata za društvene mreže poput Valkira, HubSpota, Sprout Sociala i drugih.

Trebate li pomoć u podizanju svojih Google Ads i Facebook Ads kampanja na višu razinu?

Isprobajte Valkira team

Čak 31% marketinških stručnjaka gubi potencijalne klijente jer sav promet usmjeravaju na početnu stranicu ili neku drugu Facebook stranicu. Valkira vam omogućuje da izradite odredišne stranice usklađene s porukom vaših oglasa na društvenim mrežama kako biste povećali konverzije – i svoj ROI.

Na primjer, prosječna stopa konverzije Google oglasa u većini industrija manja je od 4%. Korisnici Valkira alata postižu prosječnu stopu konverzije od 16%.

Otkrijte kako koristiti Valkira team za skaliranje svojih oglašivačkih kampanja i pretvaranje klikova na oglase u kupce. Kontaktirajte nas već danas.

Ukoliko imate dodatnih pitanja ili trebate pomoć, slobodno nam se obratite.

Tagovi:

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *