+385 91 63 999 10

Grafički dizajn i branding

Valkira ima preko 20 godina iskustva u grafičkom dizajnu i brandingu. Saznaj više

Digitalni marketing

Želite se istaknuti na društvenim mrežama ili ciljano oglašavati. Tu smo za Vas

Web Development

Trebate web stranice ili želite osvježiti postojeće? Nema problema

Društvene mreže

Ako želite profesionalno vođenje svojih profila na društvenim mrežama, kreiranje sadržaja i širenje dosega, na pravom ste mjestu

Sve naše usluge

Komentari – 

0

Komentari –

0

Maksimalna izloženost brenda s YouTube Masthead oglasom

Maksimalna izloženost brenda s YouTube Masthead oglasom

YouTube Masthead živi je dokaz da marketinški stručnjaci i dalje koriste outbound marketinške taktike.

YouTube Masthead je digitalni pano postavljen na naslovnici YouTubea tijekom 24 sata, dosežući otprilike 60 milijuna ljudi (YouTube ima 1,8 milijardi korisnika mjesečno). Oglas na naslovnici može sadržavati više videa, CTA gumbe i gumbe za dijeljenje na društvenim mrežama.

Maksimalna izloženost brenda s YouTube Masthead oglasom

Budući da se oglas prikazuje velikoj, neciljanoj publici, ova vrsta oglasa najbolje odgovara tvrtkama koje žele maksimizirati izloženost brenda i imaju budžet za to.

Na kraju članka znat ćete može li vašem poslovanju koristiti YouTube Masthead oglas, koliko može koštati, kako se uspoređuje s TV oglasima i što tvrtke mogu očekivati od ovog tipa oglašavanja.

Maksimalna izloženost brenda s YouTube Masthead oglasom

Kako se YouTube Masthead razlikuje od drugih tipova oglasa?

YouTube Masthead je oglas na naslovnici koji se ne pojavljuje iznad drugih videa niti u kutu stranice. Pojavljuje se isključivo na naslovnici platforme i ne može ciljati korisnike prema njihovoj povijesti pretraživanja.

U usporedbi s time, ova 4 tipa YouTube oglasa omogućuju ciljanje gledatelja prema demografiji, interesima, životnim događajima i kupovnim namjerama:

Maksimalna izloženost brenda s YouTube Masthead oglasom

  • YouTube Overlay oglasi (pojavljuju se na dnu videa)
  • TrueView oglasi (preskočivi video oglasi koji se prikazuju na početku videa koji je korisnik odabrao)
  • Pre-Roll oglasi (nepreskočivi video oglasi na početku videa)
  • YouTube Display oglašavanje (banner oglas sa strane ili na dnu videa)

YouTube Masthead oglas nema većinu opcija ciljanja koje imaju navedeni tipovi oglasa (demografija, interesi, životni događaji itd.). Možete odabrati samo zemlju u kojoj će se oglas prikazivati. Osim toga, pozicioniranje i tehničke specifikacije razlikuju se, kao i pravila.

Budući da će vaš oglas biti prikazan milijunima gledatelja, YouTube ima dodatna pravila kojih se morate pridržavati. Primjerice, ako želite promovirati poslovanje povezano s igrama na sreću, morate ispuniti posebnu prijavu putem Google Adsa.

Maksimalna izloženost brenda s YouTube Masthead oglasom

Na kojim uređajima se prikazuju YouTube Masthead oglasi?

YouTube Masthead prikazuje se i na stolnim računalima i na mobilnim uređajima. Međutim, Android i iOS prikazuju Masthead na različit način:

Mobilni Masthead također je oglas na naslovnici. Nema razlika u mogućnostima ciljanja, a nažalost, YouTube ne objavljuje statistike o broju Android i iOS korisnika.

Maksimalna izloženost brenda s YouTube Masthead oglasom

Koje su tehničke specifikacije oglasa za pojedine uređaje?

Prema Google podršci, YouTube Masthead na desktop verziji ima sljedeće tehničke specifikacije:

  • Video ne smije biti postavljen kao privatan
  • Autoplay ne smije trajati dulje od 30 sekundi
  • Autoplay od 0 sekundi nije dopušten
  • Nakon završetka autoplay reprodukcije prikazuje se video sličica
  • Za najbolje rezultate koristite videa s omjerom 16:9 kad god je moguće
  • Oblik i boja CTA gumba ne mogu se mijenjati
  • Sličice mogu biti izrezane s lijeve i desne strane

Ovo je samo pregled ključnih specifikacija YouTube Masthead oglasa koje najviše utječu na izgled oglasa na naslovnici. Za detaljne informacije potrebno je konzultirati Google podršku.

YouTube Masthead oglas dostupan je u dvije verzije: široki zaslon i omjer 16:9. Prvo široki zaslon:

A zatim verzija u omjeru 16:9:

Kako biste dobili bolji dojam o izgledu videa, možete koristiti YouTube alat za pregled.

Što imaju zajedničko najbolji Masthead oglasi?

Iako Masthead oglasi nisu ciljano plasirani, postoje trendovi koje je važno pratiti (poput profila korisnika YouTubea, dobnih skupina, trendova videa i sl.). Promovirati novi tretman za artritis na YouTubeu možda nije najbolja ideja jer većina ljudi starijih od 50 godina ne koristi ovu platformu.

Najbolji Masthead oglasi odmah privuku pažnju, zabavni su i bude znatiželju gledatelja.

Razmotrite ove savjete pri izradi Masthead oglasa:

1. Budite domišljati, ali jednostavni

Dosađujući oglas bit će ignoriran, ali ako vaša šala ili dosjetka bude previše složena, velik dio publike mogao bi ostati zbunjen.

2. Kratkoća je duša duhovitosti

Poznate Shakespeareove riječi vrijede i danas. Budite kratki i jasni. Što je vaša poruka sažetija, to će biti snažnija.

3. Ponudite gledatelju različite opcije

Kada plasirate oglas na naslovnici YouTubea, samo jedan CTA gumb možda neće biti dovoljan jer neki korisnici još nisu spremni kupiti ili pogledati vaš proizvod.

Umjesto toga, iskoristite dostupne mogućnosti. Ponudite im opciju gledanja povezanih videa, dijeljenja na društvenim mrežama ili pregled foto galerije.

Primjeri YouTube Masthead oglasa

YouTube često promovira vlastitu uslugu YouTube TV, pa se njezin oglas često pojavljuje na naslovnici. Kada platforma ne promovira svoje usluge, prostor koriste poznati brendovi, poput Rice Krispiesa.

U video oglasu skupina djece stvara “simfoniju” koristeći zvukove sipanja žitarica, žlica poput bubnjeva i prepoznatljivo krckanje svakog zalogaja. Desno se prikazuje poveznica na njihovu naslovnicu i dodatne videe:

Budući da je YouTube usmjeren na zabavu, logično je da giganti poput Disneya koriste platformu kao pano za promociju svojih filmova:

Disney je kroz Masthead oglas promovirao “Knjigu o džungli”, koristeći nekoliko značajki:

  • Više videa na desnoj strani nakon završetka prvog
  • Interaktivne elemente
  • Dva CTA gumba (“Kupi ulaznice” i “Istraži džunglu”)

Britanski maloprodajni lanac Tesco iskoristio je popularnost Ratova zvijezda kako bi prodavao personalizirane bilježnice:

Masthead za Jurassic World u Francuskoj koristio je brojne značajke, uključujući:

  • Tražilicu
  • Poveznicu na dodatne videe
  • Foto galeriju
  • Gumb za dijeljenje na društvenim mrežama
  • CTA gumb za kupnju ulaznica

Veliki brendovi glavni su oglašivači na YouTube naslovnici. Razlog je taj što široka publika dolazi uz visoku cijenu, a malo je tvrtki koje to mogu priuštiti. Manje tvrtke više se usredotočuju na privlačenje kupaca, pa njihovi brend napori traju dulje.

Koliko koštaju i kako funkcionira model naplate?

Prema Adweeku, cijena oglašavanja iznosi najmanje 300.000 do 400.000 američkih dolara (ovisno o zemlji u kojoj se oglas prikazuje), a na dan Super Bowla može doseći gotovo milijun dolara.

Ipak, važno je naglasiti da su to samo procjene i da je za točne cijene najbolje kontaktirati YouTube tim.

Što kažu statistike

Google je u suradnji s Competeom analizirao utjecaj YouTube Masthead oglasa na pretraživanja brenda i posjete web stranicama. Rezultati pokazuju da su korisnici izloženi Masthead oglasu četiri puta skloniji posjetiti web stranicu oglašivača, pretraživati njihov brend ili pregledavati dodatne videe.

Istraživanje je također pokazalo da su oglašivači iz zabavne industrije zabilježili porast posjeta web stranicama od 340%, što znači da čak i ako oglasi nisu ciljano plasirani, poznavanje korisničke baze platforme može imati velik utjecaj.

U usporedbi s TV oglasima…

Istraživanje praćenja pogleda koje su proveli Google i Tobii Pro Insights pokazuje da oglasi na društvenim mrežama privlače više pažnje gledatelja u odnosu na TV oglase. No postoji kvaka – što je reklama dulja, veća je šansa da će gledatelj kliknuti dalje.

Istraživanje je otkrilo i da TV oglašavanje nije mrtvo jer je oko 50% sudionika odlučilo gledati oglase. Problem je cijena. Oglašivači plaćaju manje za oglase na društvenim mrežama, čak i kada ciljaju veću publiku.

Trebate li koristiti Masthead za svoj brend?

S obzirom na to da YouTube dnevno posjećuje oko 60 milijuna ljudi, potencijalni doseg Masthead oglasa je ogroman. Taj doseg dolazi uz visoku cijenu, pa morate računati na premium ulaganje.

Za velike brendove s dovoljno budžeta ovo je izvrsna prilika. Za mala i srednja poduzeća Masthead vjerojatno nije izvedivo ni isplativo rješenje u usporedbi s drugim oglasnim opcijama koje nude detaljnije ciljanje (prema demografiji, interesima itd.).

 

Ukoliko imate dodatnih pitanja ili trebate pomoć, slobodno nam se obratite

Tagovi:

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *