+385 91 63 999 10

Grafički dizajn i branding

Valkira ima preko 20 godina iskustva u grafičkom dizajnu i brandingu. Saznaj više

Digitalni marketing

Želite se istaknuti na društvenim mrežama ili ciljano oglašavati. Tu smo za Vas

Web Development

Trebate web stranice ili želite osvježiti postojeće? Nema problema

Društvene mreže

Ako želite profesionalno vođenje svojih profila na društvenim mrežama, kreiranje sadržaja i širenje dosega, na pravom ste mjestu

Sve naše usluge

Komentari – 

0

Komentari –

0

LinkedIn Carousel oglasi: što su, kako ih koristiti, specifikacije i najbolje prakse

LinkedIn Carousel oglasi: što su, kako ih koristiti, specifikacije i najbolje prakse

Oglasi u formatu karusela omogućuju oglašivačima prikaz više slika unutar jednog oglasa, čime se povećava vjerojatnost konverzije. LinkedIn Carousel oglasi nisu iznimka – oni vam pomažu ispričati priču kroz oglase, dobiti prepoznatljivost brenda i povećati povrat ulaganja u oglašavanje.

Pogledajmo detaljnije što podrazumijevaju LinkedIn Carousel oglasi.

LinkedIn Carousel oglasi: što su, kako ih koristiti, specifikacije i najbolje prakse

Izradite odredišne stranice usklađene s porukom za svoje kampanje na društvenim mrežama kako biste povećali broj konverzija i ROI.

Započnite sada

LinkedIn Carousel oglasi: što su, kako ih koristiti, specifikacije i najbolje prakse

Što su LinkedIn Carousel oglasi?

LinkedIn Carousel oglasi predstavljaju oblik sponzoriranog sadržaja u kojem se koristi niz pomičnih kartica. Možete prikazati više ponuda ili proizvoda, čime publici pružate dodatne informacije.

Ovi se oglasi prikazuju izravno u feedu vijesti, na vašoj LinkedIn stranici i u feedu vijesti vaših pratitelja na svim uređajima i platformama, uključujući mobilne.

LinkedIn Carousel oglasi: što su, kako ih koristiti, specifikacije i najbolje prakse

Tipičan LinkedIn Carousel oglas sadrži više slikovnih kartica, a svaka od njih ima naslov i uvodni tekst:

Možete kreirati Carousel oglase s ciljevima poput jačanja svijesti o brendu, razmatranja brenda i konverzija. Ovisno o odabranom cilju kampanje, možete:

LinkedIn Carousel oglasi: što su, kako ih koristiti, specifikacije i najbolje prakse

  • Usmjeriti korisnike na svoju odredišnu stranicu
  • Prikupljati potencijalne klijente koristeći LinkedIn Lead Gen Formu

Primjer je VMware Cloud čiji Carousel oglas prikuplja potencijalne klijente putem Lead Gen Forme:

Uz standardne metrike oglašavanja, poput CTR-a i broja potencijalnih klijenata, Carousel oglasi na LinkedInu omogućuju pristup broju pregleda i klikova za svaku pojedinu karticu. Ovakav uvid pomaže vam prilagoditi oglase dok ne pronađete savršen način predstavljanja svoje priče.

LinkedIn Carousel oglasi: što su, kako ih koristiti, specifikacije i najbolje prakse

Carousel oglasi nude tri značajne prednosti u odnosu na druge formate oglasa na LinkedInu:

  • Bolje pripovijedanje: svaka kartica može ispričati dio priče i personalizirati oglas za publiku. Ovaj tip oglasa pokazuje osobnost brenda i povezuje vas s ciljnom skupinom.
  • Promocija više sadržaja unutar jednog oglasa: dok su drugi formati ograničeni na jedan kreativni element, ovdje možete prikazati do 10 slika/kartica. Svaka može imati zaseban CTA i voditi na jedinstvenu odredišnu stranicu, čime publici nudite potpunu sliku ponude.
  • Viši CTR: u beta testiranju s više od 300 oglašivača, 75% njih izjavilo je da će koristiti Carousel oglase i u budućim kampanjama jer su zabilježili veću angažiranost i broj klikova. Više sadržaja znači i više prilika da privučete korisnike da kliknu i istraže ponudu na odredišnoj stranici. Bez obzira jeste li financijska institucija ili SaaS tvrtka, ovaj format oglasa omogućuje promociju vaših ponuda ciljanoj publici.

Sada kada smo opisali ciljeve kampanje i jedinstvene značajke ovog formata, pogledajmo specifikacije oglasa.

Specifikacije za Carousel oglase

Prije izrade Carousel oglasa morate ispuniti dva uvjeta:

  • Biti administrator LinkedIn stranice s pristupom Campaign Manager alatu i razinom dopuštenja višom od preglednika
  • Imajte dopuštenje za objavljivanje Direct Sponsored Content sadržaja

Ako zadovoljavate oba uvjeta, slijedite ove specifikacije oglasa:

  • Oglas mora sadržavati najmanje dvije, a najviše 10 kartica.
  • Opisno područje oglasa ograničeno je na najviše 255 znakova.
  • Na mobilnim uređajima uvodni tekst može biti skraćen na 150 znakova.

Za pojedinačne kartice u karuselu:

  • Maksimalna veličina datoteke: 10 MB
  • Preporučene dimenzije: 1080×1080 piksela, omjer 1:1

Podržani formati slika:

  • JPG
  • PNG
  • GIF (samo statični)

Naslov svake kartice ograničen je na dvije linije prije skraćivanja:

  • 45 znakova za oglase koji vode na odredišnu stranicu
  • 30 znakova za oglase s Lead Gen Form CTA

Video format trenutačno nije dostupan. Oglasi s Lead Gen Formom uključuju CTA gumb u svakoj kartici, dok standardni Carousel oglasi koji vode na odredišne stranice CTA gumb nemaju.

Kada znate što je dopušteno, možete kreirati svoje Carousel oglase slijedeći ove korake.

Kako kreirati Carousel oglase

1. Prijavite se u Campaign Manager

2. Odaberite izradu kampanje

3. Odaberite cilj – dostupne opcije uključuju posjete web stranici, angažman, prikaze videozapisa i generiranje potencijalnih klijenata

4. Dajte naziv svojoj kampanji

5. Nakon odabira cilja, odaberite jezik profila, lokacije i ciljanu publiku (kreirajte vlastitu publiku, retargetirajte korisnike koji su posjetili vašu stranicu ili učitajte popis korisnika)

6. Odaberite format oglasa – u ovom slučaju to je Carousel oglas sa slikama

7. Definirajte budžet, raspored, vrstu i iznos ponude

8. Dodajte praćenje konverzija (preporučuje se)

9. Kliknite Spremi i dalje

10. Odaberite „Create new ad” ili pregledajte postojeći sadržaj ako ste već koristili Carousel oglase

11. Kada kreirate novi oglas, unesite naziv, uvodni tekst (maks. 255 znakova, na mobilnim uređajima se skraćuje na oko 150 znakova), odredišni URL i kreirajte kartice

12. Kliknite Kreiraj i gotovo

Tijekom procesa izrade imajte na umu najbolje prakse kako bi vaš oglas ostavio dobar dojam na ciljanu publiku.

Najbolje prakse kod izrade oglasa

Tehnike koje vam mogu pomoći u optimizaciji oglasa uključuju:

  • Pisanje opisnih naslova i teksta kako bi publika jasno razumjela poruku. Isprobajte različite alate za generiranje opisa.
  • Istaknite jasan CTA kako bi korisnici znali što slijedi.
  • Budite precizni s ciljanjem, no ne previše uski – odaberite lokaciju i još dva kriterija za početak.
  • Dodajte jasne poruke i CTA u opis svake kartice.
  • Iskoristite postojeći sadržaj kombinirajući ga s tematski sličnim materijalom ili podijelite veći sadržaj u više kartica.
  • Započnite s 3-5 kartica, a zatim testirajte s većim brojem.
  • Mijenjajte redoslijed kartica i optimizirajte prema rezultatima.
  • Ako pričate priču, stavite glavnu ponudu ili CTA u zadnju karticu kako bi publika prešla kroz cijeli karusel.
  • Pratite impresije i klikove svake kartice, mjerite CTR, pratite trendove i stope konverzije.
  • Iskoristite svjedočanstva kupaca ili povratne informacije – u B2B oglašavanju to može imati snažan učinak.
  • Za retargeting kampanje koristite kartice povezane s uslugama ili ponudama koje su korisnici već pokazali da ih zanimaju.
  • Za oglase koji vode na odredišne stranice, uvijek ih povežite s posebno kreiranom relevantnom stranicom, a ne početnom stranicom.

Prikažite više uz Carousel oglase

Društvene mreže poput LinkedIna nude oglašivačima brojne mogućnosti ciljanja i dosega publike. Carousel oglasi omogućuju vam privlačenje i zadržavanje pažnje korisnika vizualnim pričama kroz više kartica unutar jednog oglasa.

Koristite Carousel oglase za povećanje svijesti o brendu, poticanje razmatranja, konverzija i stvaranje potražnje.

Ukoliko imate dodatnih pitanja ili trebate pomoć, slobodno nam se obratite

Tagovi:

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *