+385 91 63 999 10

Grafički dizajn i branding

Valkira ima preko 20 godina iskustva u grafičkom dizajnu i brandingu. Saznaj više

Digitalni marketing

Želite se istaknuti na društvenim mrežama ili ciljano oglašavati. Tu smo za Vas

Web Development

Trebate web stranice ili želite osvježiti postojeće? Nema problema

Društvene mreže

Ako želite profesionalno vođenje svojih profila na društvenim mrežama, kreiranje sadržaja i širenje dosega, na pravom ste mjestu

Sve naše usluge

Komentari – 

0

Komentari –

0

Kako YouTube bumper oglasi koriste 6 sekundi za maksimiziranje dosega

Kako YouTube bumper oglasi koriste 6 sekundi za maksimiziranje dosega

Od 2016. godine YouTube bumper oglasi oglašivačima nude kreativan način za povećanje prepoznatljivosti brenda i dosega publike. Međutim, budući da se ovi nepreskočivi oglasi mogu prikazivati samo nekoliko sekundi, kreiranje uvjerljivog sadržaja u ovom formatu može biti izazovno.

U ovom vodiču saznat ćete osnove bumper oglasa, uključujući što su oni, koliko koštaju i koliko mogu biti učinkoviti. Osim toga, vodič će navesti najbolje prakse, prikazati primjere i objasniti kako postaviti svoje kampanje s bumper oglasima.

Kako YouTube bumper oglasi koriste 6 sekundi za maksimiziranje dosega

Pogledajte kako Valkira pretvara YouTube klikove ➔

Što su YouTube bumper oglasi?

YouTube bumper oglas traje šest sekundi, ne može se preskočiti i prikazuje se prije YouTube videa. To je jedan od šest različitih oglasnih formata na YouTubeu. Zbog svoje kratke duljine, bumper oglasi najbolji su za povećanje svijesti o brendu i širenje dosega.

Kako YouTube bumper oglasi koriste 6 sekundi za maksimiziranje dosega

Nasuprot tome, formati poput preklopnih oglasa, preskočivih i nepreskočivih video oglasa prikladniji su za duže oglase koji detaljnije prikazuju značajke i prednosti proizvoda.

Bumper oglasi mogu se prikazivati kao samostalne kampanje, ali Google preporučuje njihovo kombiniranje s TrueView oglasima radi veće učinkovitosti – primjerice, prikazivanje TrueView oglasa gledateljima prvi put, a zatim nastavak s bumper oglasima za iste gledatelje kako bi se povećala učestalost.

Kako YouTube bumper oglasi koriste 6 sekundi za maksimiziranje dosega

U svakom slučaju, bumper oglasi trebaju biti postavljeni kao zasebna kampanja u Google Ads sustavu (nekada Google AdWords).

Koliko koštaju bumper oglasi?

Kao i drugi YouTube i Google oglasni formati, bumper oglasi funkcioniraju na temelju modela licitiranja. Međutim, dostupno je isključivo plaćanje po prikazu (CPM), pa se naplaćuje po 1000 prikaza.

Kako YouTube bumper oglasi koriste 6 sekundi za maksimiziranje dosega

Točna cijena ovisi o ciljanoj publici i konkurenciji. Ipak, možete postaviti dnevni budžet i maksimalni CPM kako biste osigurali da ne potrošite više nego što želite.

Koliko učinkoviti mogu biti YouTube bumper oglasi?

U istraživanju 122 kampanje bumper oglasa iz 2017. godine Google je utvrdio da je 70% njih donijelo značajan porast svijesti o brendu, s prosječnim povećanjem od 9%.

Kako YouTube bumper oglasi koriste 6 sekundi za maksimiziranje dosega

Osim toga, 9 od 10 kampanja zabilježilo je povećanje prisjećanja oglasa na globalnoj razini, s prosječnim porastom većim od 30%.

Za one koji možda ne znaju, prisjećanje oglasa mjeri njegovu učinkovitost. Ovaj pokazatelj uključuje ispitivanje uzorka osoba koje su vidjele određeni oglas, a zatim se od njih traži da se prisjete oglasa. Povećanje znači rast prodaje kao odgovor na određenu vrstu oglašavanja.

Pogledajte kako Valkira pretvara YouTube klikove ➔

Specifikacije i detalji oglasa

Trajanje videa: 6 sekundi
Dostupnost uređaja: Prikazuje se na mobilnim i stolnim uređajima
Prikazivanje: Bumper oglasi prikazuju se prije YouTube videa. Prihvaćene su sve vrste datoteka koje podržava YouTube.

Primjer:

Najbolje prakse

1. Usredotočite se na jedan cilj

U 30-sekundnom oglasu imate vremena ispričati kratku priču, prikazati informacije o proizvodu, slogan i još mnogo toga.

S YouTube bumper oglasima nemate tu mogućnost. Oglas mora biti iznimno sažet. Ako pokušate uklopiti previše elemenata, gledatelji mogu ostati zbunjeni, što smanjuje učinkovitost kampanje.

Najbolje je usmjeriti se na samo jednu poruku – jedan jasan cilj.

Primjerice, ako prodajete pametni telefon, možete istaknuti svijetli zaslon bez rubova, njegovu izdržljivost ili sposobnost istovremenog pokretanja više aplikacija. Ako promovirate film, možete se usredotočiti na jednu emociju koju film izaziva.

Što god odabrali, neka oglas bude kratak i jasan. Nemojte ga zakomplicirati s previše poruka.

2. Zadržite jednostavnost

Osim jednog cilja, važno je i da tijek i vizuali oglasa ostanu jednostavni. Previše vizualnih elemenata, naglih rezova ili previše teksta može zbuniti i otežati praćenje u tako kratkom vremenskom okviru.

3. Privucite pažnju odmah

Početak oglasa upečatljivim vizualom, smiješnim trenutkom ili poznatom osobom odličan je način za brzo privlačenje pažnje, što je ključno kod kratkih oglasa.

4. Ciljajte na šest sekundi

Mnogi oglašivači mogu biti u iskušenju da svoje 30 ili 15-sekundne oglase skrate na šest sekundi. No, to ne mora uvijek uspjeti jer oglas može izgledati zbunjujuće ili nepovezano.

Najbolje je kreirati oglase ispočetka, posebno za format od šest sekundi (ili kraće).

Pogledajte kako Valkira pretvara YouTube klikove ➔

Primjeri YouTube bumper oglasa

Samsung Galaxy S8

Ovaj oglas bio je rangiran na prvom mjestu od strane YouTubea u istraživanju globalnih podataka od travnja do srpnja 2017. Rangiranje je određeno algoritmom koji je uzimao u obzir organske preglede, broj klikova i ocjene korisnika.

Što oglas radi dobro:

  • Oglas se usredotočuje na jednu specifičnu značajku Galaxy S8: veliki, živopisan zaslon od ruba do ruba.
  • Koristi tekst za gledatelje koji možda gledaju bez zvuka.

Što se može poboljšati:

  • Video ne uključuje naraciju, što može značiti da će ga propustiti gledatelji koji nisu obratili pažnju ili samo slušaju zvuk.

Amazon proljetno čišćenje

https://www.youtube.com/watch?v=7-qUcN8uBWU/

U ovom oglasu Amazon promovira svoju Prime Now uslugu dostave unutar 2 sata.

Što oglas radi dobro:

  • Poruka je jasna – odmah je jasno da Amazon nudi besplatnu dostavu u roku od 2 sata.
  • Gledatelji također shvaćaju da se usluga odnosi na kućanske proizvode koje prodaje Amazon.

Što se može poboljšati:

  • Nema naracije, što znači da će poruka izostati kod gledatelja koji nisu usredotočeni na ekran ili samo slušaju zvuk.

Mercedes-Benz 0-100

U ovom oglasu Mercedes-Benz promovira novi Mercedes-AMG GT S i činjenicu da može ubrzati od 0-100 km/h za 3,8 sekundi.

Što oglas radi dobro:

  • Poruka je jasna: automobil je brz.
  • Oglas je duhovit jer duljina oglasa ilustrira koliko brzo auto ubrzava.

Što se može poboljšati:

  • Oglas se oslanja na tekst koji se prikazuje samo djelić sekunde. Poruku je teško pročitati i lako ju je propustiti ako gledatelj ne obrati pažnju odmah.
  • Opet, nema naracije za one koji samo slušaju audio.

Yoplait voćna eksplozija

U ovom oglasu Yoplait predstavlja svoj novi Fruit Burst jogurt.

Što oglas radi dobro:

  • Oglas se fokusira na samo jedan proizvod i jednu karakteristiku – da je jogurt pun voća.
  • Slogan je jednostavan: „Pun voća. Pun užitka.“
  • Video koristi naraciju.

Što se može poboljšati:

Iako prvi kadar točno pokazuje sastojke, oglas ne izaziva emocije i nije jedinstven, pa može biti zaboravljiv.

Gumtree jednostavna prodaja

https://www.youtube.com/watch?v=mSCueBm_KOY/

Gumtree je oglasnik u Velikoj Britaniji. Ovim oglasom promovira jednostavnost prodaje predmeta putem njihove stranice.

Što oglas radi dobro:

  • Poruka je jasna. U samo pet sekundi gledatelji znaju da preko Gumtreea mogu prodavati stvari.
  • Video uključuje naraciju koja privlači pažnju i rastresenih gledatelja.

Što se može poboljšati:

  • Oglas ne izaziva emocije pa se lako zaboravi.

Pogledajte kako Valkira pretvara YouTube klikove ➔

Kako postaviti bumper oglase

Budući da se bumper oglasi prikazuju na YouTubeu, trebat će vam Google Ads račun. Nakon prijave idite na stranicu „Kampanje” i kliknite plavi gumb „+”.

Zatim odaberite „Nova kampanja” i odaberite vrstu kampanje „Video”. Nakon toga izaberite cilj „Prepoznatljivost brenda i doseg”.

Sljedeći korak je „Standard awareness – Doseg, prikazi i pregledi”.

Sada možete prilagoditi kampanju: imenovati je, postaviti dnevni budžet, definirati datume početka i završetka, odabrati mreže za prikazivanje oglasa te ciljati određene jezike i lokacije.

Kada birate strategiju licitiranja, postavite „Maksimalni CPM” umjesto „Maksimalni CPV”. Na taj način moći ćete kasnije odabrati bumper oglase kao video format.

U odjeljku „Stvaranje grupe oglasa” unesite naziv grupe i postavite maksimalni CPM. Ispod toga možete prilagoditi ciljanje po demografiji, publici, temama, ključnim riječima i lokacijama.

Zatim, u dijelu „Stvaranje video oglasa” unesite URL videa koji želite koristiti. Video mora trajati šest sekundi ili manje.

Kada unesete URL, odaberite format „Bumper oglas”. Također, unesite konačni URL oglasa, prikazni URL i opcionalne parametre za praćenje.

Na kraju, možete imenovati oglas i odlučiti želite li automatski generirati prateći banner ili prenijeti vlastitu sliku. Kada ste zadovoljni postavkama, kliknite „Spremi i nastavi” kako biste objavili kampanju.

Izgradnja savršene podjele oglašivačke kampanje

YouTube bumper oglasi oglašivačima nude jedinstven način prikazivanja oglasa gledateljima videa i brzo povećanje svijesti o brendu. Ipak, bumper oglasi vjerojatno neće biti jedini format koji ćete koristiti.

Vjerojatno ćete koristiti i Facebook, Instagram, Twitter, Google pretraživačke oglase i druge platforme. Za specifikacije oglasa i ciljanje na svakoj od tih mreža, slobodno nas kontaktirajte.

Ukoliko imate dodatnih pitanja ili trebate pomoć, slobodno nam se obratite

Tagovi:

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *