+385 91 63 999 10

Grafički dizajn i branding

Valkira ima preko 20 godina iskustva u grafičkom dizajnu i brandingu. Saznaj više

Digitalni marketing

Želite se istaknuti na društvenim mrežama ili ciljano oglašavati. Tu smo za Vas

Web Development

Trebate web stranice ili želite osvježiti postojeće? Nema problema

Društvene mreže

Ako želite profesionalno vođenje svojih profila na društvenim mrežama, kreiranje sadržaja i širenje dosega, na pravom ste mjestu

Sve naše usluge

Komentari – 

0

Komentari –

0

Što su interstitial oglasi i kako ih koristiti

Što su interstitial oglasi i kako ih koristiti

Jedan od najranijih digitalnih oglasnih formata bili su skočni prozori koji su se koristili u ranim danima Interneta. Korisnici bi nailazili na velike prozore koji bi se neočekivano „pojavljivali“ ispred njih, i koje se nije moglo ne primijetiti. S vremenom su nastali programi za blokiranje skočnih prozora kako bi se omogućilo pozitivnije korisničko iskustvo te kako bi pregledavanje interneta bilo manje iritantno.

S vremenom se ovaj tip oglasa vratio u digitalni oglašivački svijet. Danas ga obično nazivamo interstitial oglas.

Što su interstitial oglasi i kako ih koristiti

Povećajte broj mobilnih klikova uz Valkira ➔

Što su interstitial oglasi?

Interstitial oglasi su interaktivni, oglasi preko cijelog ekrana koji u potpunosti prekrivaju sučelje aplikacije ili stranice domaćina. Ovi oglasi pojavljuju se između sadržaja, dakle smješteni su na prirodnim prijelaznim točkama ili pauzama, primjerice između aktivnosti ili razina u igri. Njihova potpuna pokrivenost razlikuje ih od drugih tipova oglasa, poput skočnih prozora, nativnih i banner oglasa.

Što su interstitial oglasi i kako ih koristiti

Za usporedbu, evo primjera interstitial oglasa (lijevo), u odnosu na skočni prozor (u sredini) i banner oglas (desno):

Vrste oglasa uključuju tekstualne, slikovne, bogate medijske i video formate. Korisnici mogu zaobići bilo koji od njih klikom ili dodirom na oglas kako bi posjetili odredište, ili zatvaranjem kako bi nastavili s onim što su prethodno radili.

Što su interstitial oglasi i kako ih koristiti

Vrijeme pojavljivanja opcije za zatvaranje ovisi o vrsti oglasa. Oglasi bez videa imaju mogućnost zatvaranja odmah:

S druge strane, interstitial video oglasi mogu imati odgodu do 5 sekundi prije nego što se pojavi opcija zatvaranja:

Što su interstitial oglasi i kako ih koristiti

Interstitial oglasi prisutni su i na stolnim računalima i na mobilnim uređajima (kao oglasi preko cijelog ekrana i na iOS i na Android uređajima). S obzirom na mobilno usmjeren svijet u kojem živimo, ovaj se članak fokusira na mobilne interstitial oglase.

Povećajte broj mobilnih klikova uz Valkira ➔

Što su interstitial oglasi i kako ih koristiti

Kazne za mobilne interstitial oglase

Google sada kažnjava mobilne stranice koje sadrže interstitiale, jednostavno zato što ometanje sadržaja na mobilnim uređajima oglasima krši njihove smjernice.

Na mobilnim uređajima (s manjim ekranima) nije uvijek lako pronaći „X“, „Close“ ili „Continue to site“ opciju. Čak i kada se uoči, teško ju je dodirnuti zbog veličine i položaja. Dok je verzija na stolnom računalu iritantna, mobilni interstitiali mogu potpuno uništiti korisničko iskustvo.

Od 1. studenoga 2015. Googleov test prilagođenosti za mobilne uređaje počeo je isključivati svaku mobilnu web stranicu iz kategorije „mobile-friendly“ koja je prikazivala interstitial za instalaciju aplikacije nakon klika iz rezultata pretrage. Od 10. siječnja 2017. mobilne stranice na kojima sadržaj nije lako dostupan iz rezultata mobilnog pretraživanja možda se neće rangirati visoko.

Dodatne zabranjene implementacije interstitiala uključuju:

Odmah pri učitavanju ili izlasku iz aplikacije

Interstitial oglasi ne bi se smjeli pojavljivati odmah nakon što korisnik klikne na aplikaciju:

Ili kada pokušava izaći iz aplikacije:

Ponavljajući ili učestali

Google ne dopušta postavljanje interstitial oglasa nakon svake korisničke akcije (klikova, povlačenja prstom i sl.).

Isto vrijedi i za prikazivanje oglasa jedan za drugim nakon što korisnik zatvori prvi:

Kao pravilo, ne uključujte više od jednog oglasa između svake dvije korisničke radnje unutar aplikacije.

Neočekivano pokrenuti

Interstitial oglasi koji se iznenada pojave dok se korisnik fokusira na zadatak (npr. igranje igre, ispunjavanje obrasca, čitanje sadržaja) mogu dovesti do slučajnih klikova:

Iznimke od kazni

Nisu svi interstitial oglasi podložni kaznama, što znači da nije potrebna promjena njihove veličine, dizajna ili položaja. Iznimke uključuju:

Interstitiali za korištenje kolačića

Interstitial oglasi koji se koriste za obavijesti o kolačićima, a koje zahtijeva EU, dopušteni su:

Interstitiali za potvrdu dobi

Google dopušta interstitiale za potvrdu dobi koji služe kao zaštita za određene sadržaje, primjerice one povezane s alkoholom ili sadržajem za odrasle:

Interstitiali između stranica

Prikazivanje interstitial oglasa kada korisnik prelazi s jedne vaše stranice na drugu prihvatljivo je. Međutim, ako korisnik može pronaći tu stranicu putem Google pretrage, ona ne smije sadržavati interstitiale.

Povećajte broj mobilnih klikova uz Valkira ➔

Zašto koristiti interstitial oglase?

Interstitial oglasi jedan su od najpopularnijih mobilnih oglasnih formata koje koriste developeri i marketinški stručnjaci zbog visokog broja prikaza koji pomaže povećati preuzimanja i prihode. Poznate kompanije zabilježile su značajna povećanja instalacija aplikacija optimiziranjem interstitiala, uključujući Pinterest i Airbnb s povećanjem od 100% i 300%.

Zašto preferirati interstitial oglase:

  • Veće dimenzije ostavljaju veći dojam na korisnike
  • Više prikaza znači višu stopu klikova
  • Povećana stopa klikova vodi do povećane stope konverzije

Interstitiali mogu imati i nedostatke ako se ne koriste u skladu s najboljim praksama. Bez pridržavanja pravila i preporuka u nastavku, vaši oglasi mogu generirati manje prometa i konverzija, a aplikacije mogu bilježiti manju zadržanost korisnika.

3 najbolje prakse za interstitial oglase

1. Stvorite besprijekoran tijek

Kada je riječ o pozicioniranju, nije dovoljno imati na umu samo kazne za određene položaje; potrebno je zapamtiti da interstitial oglasi funkcioniraju za linearna korisnička iskustva. To znači da bi trebalo postojati vrlo jasne točke početka i završetka unutar aplikacije, a oglasi bi trebali nadopunjavati prirodan tijek korisničkog angažmana. Prikazivanjem interstitiala u očekivanoj pauzi, na jasnoj prijelaznoj točki ili tijekom korisničke stanke, puno je manja vjerojatnost da ćete poremetiti korisničko iskustvo.

Preporučuje se da se oglasi pojave prije prijelazne stranice (stranice na kojoj korisnik obično mora pritisnuti tipku „sljedeće“ ili „nastavi“ da bi nastavio). Oglasi koji se pojave odmah nakon klika mogu biti iznenađujući, dovesti do slučajnih klikova i lako smanjiti stopu konverzije.

Također, zaustavite sve aktivnosti aplikacije dok se oglas prikazuje. Primjerice, pauzirajte reprodukciju zvuka ili privremeno zaustavite zahtjevne procese. Time ćete osigurati da korisnik ne doživi spore ili neodazivne grafike ili video sadržaje.

2. Uzmite u obzir učestalost i vrijeme

Jedan od glavnih razloga zbog kojih ljudi deinstaliraju aplikacije je nametljivo oglašavanje, stoga pripazite da ne zatrpate korisnika interstitialima. Može biti primamljivo povećati učestalost, ali to može narušiti iskustvo ako oglasi ometaju korisnika dok pokušava uživati u aplikaciji.

Ako aplikacija zahtijeva često pritiskanje tipki od strane korisnika, razmislite o umetnju pauze (ekran „učitavanje“ ili „molimo pričekajte“, ili indikator napretka) nakon završetka razine prije nego što se prikaže interstitial oglas. To daje korisniku priliku da prestane tapkati po ekranu i pažljivije obrati pozornost na ono što se pojavljuje sljedeće – ponovno smanjujući vjerojatnost slučajnih klikova.

3. Usmjerite ciljanu publiku na posebne odredišne stranice

Pobrinite se da se ponuda iz oglasa lako može iskoristiti slanjem potencijalnih kupaca izravno na posebnu odredišnu stranicu umjesto na vašu web stranicu. Odredišne stranice pomažu pretvoriti potencijalne kupce u stvarne jer se oslanjaju na uvjerljive elemente (uvjerljiv sadržaj, svjedočanstva, oznake povjerenja itd.) i bez distrakcija (navigacija, poveznice na društvene mreže i sl.).

Razmotrite dodavanje interstitial oglasa u svoje kampanje

Interstitial oglasi imaju potencijal donijeti visoke stope prikaza, klikova, konverzija i prihoda. Slijedite savjete i najbolje prakse iznad kako biste izvukli maksimum iz svojih kampanja s interstitial oglasima.

 

Ukoliko imate dodatnih pitanja ili trebate pomoć, slobodno nam se obratite

Tagovi:

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *