+385 91 63 999 10

Grafički dizajn i branding

Valkira ima preko 20 godina iskustva u grafičkom dizajnu i brandingu. Saznaj više

Digitalni marketing

Želite se istaknuti na društvenim mrežama ili ciljano oglašavati. Tu smo za Vas

Web Development

Trebate web stranice ili želite osvježiti postojeće? Nema problema

Društvene mreže

Ako želite profesionalno vođenje svojih profila na društvenim mrežama, kreiranje sadržaja i širenje dosega, na pravom ste mjestu

Sve naše usluge

Komentari – 

0

Komentari –

0

Sve što trebate znati o Google lead form ekstenzijama i zašto nisu personalizirane kao post-click iskustva

Sve što trebate znati o Google lead form ekstenzijama i zašto nisu personalizirane kao post-click iskustva

Posljednji podaci pokazuju da su stope konverzije na mobilnim uređajima niže nego na stolnim računalima:

Kako bi se suprotstavio toj situaciji, Google je predstavio najnoviji dodatak mobilnim oglasima za pretraživanje – lead form ekstenzije. Ovaj tip oglasa sličan je LinkedIn lead gen form oglasima i Facebook lead oglasima kada je riječ o procesu prikupljanja podataka.

Sve što trebate znati o Google lead form ekstenzijama i zašto nisu personalizirane kao post-click iskustva

Postavlja se pitanje – pomažu li lead form ekstenzije, kao i ostale Googleove ekstenzije, u povećanju konverzija ili imaju iste nedostatke kao i LinkedIn i Facebook? Ovaj tekst objašnjava što su Google lead form ekstenzije i pomažu li oglašivačima da maksimiziraju rezultate kampanje umjesto da potencijalne klijente šalju na posebne post-click stranice.

Što su Google lead form ekstenzije?

Lead form ekstenzije pomažu vam da odmah prikupite informacije o korisnicima kada oni pretražuju vašu tvrtku, proizvode ili usluge na Googleu. Ekstenzija je stvorena kako bi se izbjegla potreba da potencijalne klijente usmjeravate na post-click stranicu za konverziju.

Sve što trebate znati o Google lead form ekstenzijama i zašto nisu personalizirane kao post-click iskustva

Oglasi koji koriste ekstenziju prikazuju obrazac ispod oglasa u rezultatima pretrage na mobilnim uređajima i tabletima, što omogućava potencijalnim klijentima da unesu svoje kontakt podatke izravno u skočnom obrascu oglasa:

Trenutno je u beta verziji i još nije dostupna svim oglašivačima, ali možete provjeriti je li vaša tvrtka prihvatljiva u postavkama Google Ads računa.

Sve što trebate znati o Google lead form ekstenzijama i zašto nisu personalizirane kao post-click iskustva

Kako funkcioniraju lead form ekstenzije?

One pojednostavljuju proces prikupljanja podataka korisnika tako što postavljaju obrasce unutar oglasa i omogućuju potencijalnim klijentima da odmah prihvate vašu ponudu. Kada korisnik vidi oglas dok je prijavljen u svoj Google račun, može dodirnuti CTA gumb i otvoriti Googleov obrazac koji je već unaprijed ispunjen njegovim podacima. Ovaj slijed omogućava da se proces unosa podataka završi jednim dodirom.

Od prvotne Google pretrage do predaje obrasca, potrebno je samo nekoliko sekundi da se korisnici povežu s vašom tvrtkom. Za oglašivače, kreiranje lead form ekstenzije također traje samo nekoliko sekundi – dovoljno je ući u karticu „Ads and Extensions” unutar računa. Ako imate pristup beta verziji, klikom na plavi „+” otvorit će se padajući izbornik s lead form ekstenzijom:

Sve što trebate znati o Google lead form ekstenzijama i zašto nisu personalizirane kao post-click iskustva

Ekstenzija vam omogućava odabir podataka koje želite prikupiti od korisnika, uključujući sljedeća polja:

  • Ime
  • Email
  • Broj telefona
  • Poštanski broj

Uz polja obrasca, dostupne su i opcije teksta CTA gumba:

Sve što trebate znati o Google lead form ekstenzijama i zašto nisu personalizirane kao post-click iskustva

  • Preuzmite ponudu
  • Pretplatite se
  • Preuzmite
  • Prijavite se sada
  • Rezervirajte sada
  • Kontaktirajte nas
  • Zatražite ponudu
  • Registrirajte se

Platforma oglašivačima omogućava i dodavanje pozadinske slike koja će se prikazati na ekranu obrasca, s preporučenim dimenzijama 1200 x 628 i omjerom stranica 1.91:1. Također možete kreirati poruku nakon predaje obrasca – obično zahvalu – koju korisnici vide nakon što su unijeli podatke.

Specifikacije obrasca

Kada kreirate lead form ekstenziju, morate se pridržavati ovih specifikacija:

  • Naziv tvrtke: do 30 znakova
  • Naslov: do 30 znakova
  • Opis: do 200 znakova

Osim što oglašivačima omogućava prikupljanje podataka izravno putem oglasa, Google ekstenzija nudi i sljedeće prednosti.

Prednosti lead form ekstenzija

Ekstenzija omogućava da zaobiđete preusmjeravanje korisnika na drugu stranicu i odmah prikupite njihove kontakt podatke. Možete dodati i poveznicu na svoju web stranicu u poruci nakon predaje obrasca, za korisnike koji žele saznati više o ponudi ili brendu.

Google vam nudi dva načina da kontaktirate korisnike koji su predali svoje podatke:

  1. Preuzimanje podataka u CSV formatu: poveznica „download leads” omogućava preuzimanje podataka iz svake lead form ekstenzije. No, Google čuva podatke samo 30 dana, pa ih trebate redovito preuzimati.
  2. Postavljanje webhook integracije: možete slati nove kontakte izravno u CRM. Potrebno je dodati webhook URL i ključ u lead form ekstenziju. Nakon integracije, moguće je poslati testne podatke i pregledati rezultate testiranja.

Iako se čini da je ekstenzija idealna za generiranje kontakata, ima i brojne nedostatke.

Nedostaci lead form ekstenzija

Prije nego se u potpunosti odlučite koristiti ovu ekstenziju, razmotrite sljedeće čimbenike:

  • Dostupne su samo na mobilnim uređajima: Lead form ekstenzije primjenjuju se isključivo na mobilne kampanje u pretraživačkoj mreži.
  • Primjenjuju se samo na razini kampanje: Nije ih moguće kreirati na razini računa ili oglasne grupe.
  • Industrija možda nije prihvatljiva: Određene osjetljive industrije – poput zdravstvene skrbi – neće moći koristiti lead form ekstenzije za prikupljanje osobnih podataka.
  • Google ima stroga pravila za prikupljanje podataka: Osobni podaci prikupljeni putem lead form ekstenzija moraju biti u skladu s vašom politikom privatnosti, Googleovim pravilima te lokalnim zakonskim zahtjevima korisnika.
  • Ograničene opcije polja obrasca: Za razliku od post-click stranice gdje možete odabrati koja polja želite, Google trenutačno dopušta samo nekoliko opcija – ime, email, broj telefona i poštanski broj.
  • Izostanak personaliziranog predstavljanja: Iako je lako natjerati korisnika da klikne na već unaprijed ispunjen obrazac, propuštate im pravilno predstaviti svoj brend. Možda kliknu, ali bez dodatnih informacija mogli bi odustati. To je ono što personalizirana post-click stranica omogućava.
  • Nedostatak korisnih podataka: Kada korisnici ne dođu na vašu post-click stranicu, nemate uvid u to kako bi se ponašali na stranici, što znači gubitak vrijednih analitičkih podataka, prihoda od oglasa i mogućnosti za brendiranje.

Google lead form ekstenzije mogu se činiti kao brz i jednostavan način prikupljanja podataka, ali kvaliteta prikupljenih kontakata neće biti jednaka onoj koju omogućava personalizirana post-click stranica. Dobro osmišljeno personalizirano iskustvo može postići sve što i lead form ekstenzija – a istovremeno pružiti korisnicima kvalitetniji uvod u ponudu i brend te im pomoći da donesu informiranu odluku.

Uvijek koristite post-click stranice za kvalitetne kontakte

Jednostavniji obrasci mogu poboljšati rezultate kampanja. Međutim, korištenje Google lead form ekstenzija ne jamči uspjeh. Iako pomažu korisnicima da odmah ispune obrazac, imaju i mnoge nedostatke – ponajviše izostanak personalizirane komunikacije.

Umjesto da se oslanjate isključivo na obrasce unutar oglasa za generiranje konverzija, uložite trud u kreiranje uravnotežene i visoko personalizirane post-click stranice. Na taj način pretvarate klikove na oglase u stvarne konverzije na stranici koju ste posebno osmislili za korisnika koji na nju dolazi.

Saznajte kako personalizirati svoje post-click stranice u velikom opsegu tako da se prijavite za Valkira Personalization demo već danas.

Ukoliko imate dodatnih pitanja ili trebate pomoć, slobodno nam se obratite.

Tagovi:

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *