+385 91 63 999 10

Grafički dizajn i branding

Valkira ima preko 20 godina iskustva u grafičkom dizajnu i brandingu. Saznaj više

Digitalni marketing

Želite se istaknuti na društvenim mrežama ili ciljano oglašavati. Tu smo za Vas

Web Development

Trebate web stranice ili želite osvježiti postojeće? Nema problema

Društvene mreže

Ako želite profesionalno vođenje svojih profila na društvenim mrežama, kreiranje sadržaja i širenje dosega, na pravom ste mjestu

Sve naše usluge

Komentari – 

0

Komentari –

0

60 statistika o softverskoj automatizaciji koje svaki digitalni oglašivač mora imati na umu za svoje kampanje

60 statistika o softverskoj automatizaciji koje svaki digitalni oglašivač mora imati na umu za svoje kampanje

Automatizacija više nije budućnost – ona je već tu. Donosi iznimnu vrijednost za poslovanje jer omogućuje automatizaciju ponavljajućih marketinških zadataka, oslobađajući tako vrijeme za aktivnosti višeg prioriteta, ali i pruža naprednu personalizaciju i relevantnost koja je potrebna da bi se vaše poslovanje istaknulo među konkurencijom.

Ako još uvijek ne koristite automatizaciju za poboljšanje učinkovitosti – a time i poslovnih rezultata – razmotrite sljedeće statistike o softverskoj automatizaciji. Naime, neučinkovitosti mnoge organizacije godišnje koštaju između 20-30% prihoda.

60 statistika o softverskoj automatizaciji koje svaki digitalni oglašivač mora imati na umu za svoje kampanje

60 statistika o softverskoj automatizaciji koje trebate pregledati

Statistike automatizacije oglašavanja

  • Automatizacija oglašavanja može uštedjeti tvrtkama i do 130.000 USD godišnje.
  • Do svibnja 2019. više od 70% oglašivača koristilo je Googleove strategije automatskog licitiranja.
  • Programatsko oglašavanje doseglo je 45,94 milijardi USD u 2019., što čini 84% ukupne digitalne potrošnje na oglase u SAD-u.
  • 72% prikaznih oglasa su responzivni oglasi.
  • Gotovo 90% mobilnih prikaznih oglasa bilo je transakcijski programatsko do 2020.
  • Do 2022. godine čak 80% svih procesa oglašavanja bit će automatizirano.

Statistike marketinške automatizacije

  • Prosječno 51% tvrtki već koristi marketinšku automatizaciju.
  • 58% B2B tvrtki planira uvesti softver za marketinšku automatizaciju u bliskoj budućnosti.
  • Omnikanalna marketinška automatizacija može donijeti 250% veće stope kupnje i angažmana u odnosu na jednokanalnu:
  • Stope zadržavanja kupaca mogu biti 90% veće s omnikanalnom marketinškom automatizacijom.
  • Globalna potrošnja na alate za marketinšku automatizaciju trebala bi prijeći 25 milijardi USD do 2023. – s godišnjom stopom rasta od 14%.
  • 80% korisnika marketinške automatizacije vidi povećanje broja potencijalnih klijenata, a 77% povećanje konverzija.
  • 91% korisnika navodi da je marketinška automatizacija „vrlo važna” za uspjeh njihovih online marketinških aktivnosti.
  • 92% korisnika kaže da im je glavni cilj s marketinškim softverom poboljšanje kvalificiranog prodajnog kanala, dok 81% navodi zadržavanje kupaca, a 66% njegovanje potencijalnih klijenata:
  • 75% marketinških stručnjaka koristi barem jedan alat za automatizaciju.
  • Vlasnici tvrtki, direktori i marketinški stručnjaci kažu da je najveća korist ušteda vremena – 30%:
  • 66% korisnika marketinškog softvera smatra ga „umjereno” ili „vrlo” učinkovitim.
  • Gotovo 90% agencija smatra da im je strategija marketinške automatizacije uspješna:

Statistike automatizacije baza podataka

  • Izgubljena produktivnost i loše upravljanje potencijalnim klijentima tvrtke godišnje košta više od 1 bilijun USD, što se može smanjiti automatizacijom baza podataka.
  • 40% produktivnosti gubi se na multitasking i stalno prebacivanje zadataka. Automatizacija omogućuje sinkronizaciju podataka među aplikacijama, centralizaciju rada i optimizaciju vremena.
  • 97% zaposlenika i rukovoditelja smatra da nedostatak usklađenosti u timu utječe na krajnji rezultat. Automatizacija poboljšava suradnju, od sinkronizacije aplikacija do automatizacije procesa poput onboardinga i izvještavanja.
  • Profesionalci troše 50% vremena ručno pretražujući informacije (prosječno 18 minuta za svaki dokument). Automatizacija značajno smanjuje taj rad, primjerice spajanjem CRM-a s računovodstvenim programom.
  • Više od polovice stručnjaka očekuje uvođenje potpuno automatiziranog procesa za izmjene u bazama podataka u idućih godinu dana.

Statistike prodajne automatizacije

  • 47% korisnika navodi da im je glavni cilj povećanje prodajnih prihoda.
  • Automatizacija povećava prodajnu produktivnost za 14,5% i smanjuje marketinške troškove za 12,2%.
  • Automatizacija prodajnih procesa može dovesti do 30% većeg broja zaključenih ugovora, 18% kraćeg prodajnog ciklusa i 14% manje vremena na administraciju.
  • 60% korisnika tvrdi da im je automatizacija povećala količinu i kvalitetu potencijalnih klijenata koji prelaze u prodaju.
  • Korisnici bilježe 3 puta više potencijalnih klijenata proslijeđenih prodaji već nakon mjesec dana korištenja.
  • Brendovi su vidjeli 225% povećanje u konverzijama potencijalnih klijenata zahvaljujući automatiziranom njegovanju odnosa.
  • 58% marketinških stručnjaka koristi automatizaciju za dodatnu prodaju.
  • B2B marketinški stručnjaci povećali su doprinos prodajnom kanalu u prosjeku za 10% zahvaljujući automatizaciji.
  • Personalizirane automatizirane ponude temeljene na povijesti pretraživanja i kupovine mogu povećati prodaju za 20%.
  • Korištenjem automatiziranih one-click upsell opcija prosječna vrijednost narudžbe može porasti za više od 360%.

Statistike automatizacije u oblaku

  • Tvrtke koje koriste automatizaciju u oblaku ostvaruju 15% rasta prihoda iz godine u godinu.
  • Tvrtke koje nude rješenja u oblaku mogu privući i do pet puta više klijenata od tradicionalnih poduzeća.
  • 71% poslovnih subjekata očekuje barem 10% rasta prihoda, dok ih 47% očekuje više od 20% – u usporedbi s 38% onih koji očekuju samo 10%.
  • Broj novih poslovnih aplikacija koje koriste automatizaciju u oblaku više nego se udvostručio do 2020.
  • 84% lidera u oblaku bilježi povećane prihode i niže operativne troškove.
  • 81% smatra da im je automatizacija u oblaku poboljšala inovativnost poslovnog modela.
  • 75% najuspješnijih IT tvrtki navodi da im je automatizacija pomogla promijeniti modele poslovanja radi povećanja prihoda.
  • 86% najuspješnijih IT tvrtki tvrdi da je korisničko iskustvo poboljšano zahvaljujući automatizaciji u oblaku.
  • 59% je uspjelo preusmjeriti inženjere na zadatke veće vrijednosti zbog automatizacije.
  • 84% smatra da im je agilnost poslovanja značajno poboljšana.

Statistike automatizacije društvenih mreža

  • Zakazivanje objava i oglašavanje na društvenim mrežama među tri su najvažnija procesa pogodna za automatizaciju:
  • Za 64% marketinških stručnjaka upravljanje društvenim mrežama samo je jedan od brojnih zadataka.
  • Automatizacija objava i oglasa može uštedjeti više od 6 sati tjedno.
  • 70% marketinških stručnjaka želi naučiti više o chatbotovima za društvene mreže.
  • 47% malih i srednjih poduzeća koristi softver za automatizaciju društvenih mreža.

Statistike automatizacije e-pošte

  • Automatizirani e-mailovi imaju 70,5% veću stopu otvaranja i 152% veću stopu klikanja od generičkih newslettera.
  • Tvrtke koje koriste softver za marketinšku automatizaciju dvostruko su učinkovitije u generiranju potencijalnih klijenata.
  • Automatski odgovarači imaju 73% veće stope otvaranja od uobičajenih e-mailova.
  • Najbolje rezultate u automatizaciji e-pošte bilježe financijske usluge, potrošački proizvodi i opće usluge.
  • Softver za e-mail marketing koristi 82% B2B i B2C tvrtki.
  • 50% malih i srednjih poduzeća koristi automatizaciju za e-mail kampanje kapljičnog tipa.
  • Segmentirane i personalizirane automatizirane poruke imaju prosječno 46% veće stope otvaranja.
  • Stope odgovora mogu porasti i do 250% automatizacijom kontaktiranja i praćenja.
  • Automatizacija e-maila s dobro tempiranim ponudama povećava prihode za više od 10%.
  • Više od 75% prihoda od e-maila dolazi iz automatiziranih kampanja.
  • Automatizirane kampanje čine 21% ukupnog prihoda od e-mail marketinga.
  • Tvrtke koje šalju automatizirane e-mailove imaju 133% veću vjerojatnost slanja relevantnih poruka u skladu s ciklusom kupovine kupca.

Kako ćete implementirati automatizaciju?

Softverska automatizacija je ulaganje koje se ne može zanemariti. Kao što pokazuju gore navedene statistike, više se ne može smatrati luksuzom ili dodatnom značajkom budućnosti. Ona je ključni stup suvremenog oglašavanja – smanjuje vrijeme provedeno na administrativne zadatke i omogućuje vam fokus na aktivnosti koje donose prihod.

 

 

Ukoliko imate dodatnih pitanja ili trebate pomoć, slobodno nam se obratite

Tagovi:

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *