+385 91 63 999 10

Grafički dizajn i branding

Valkira ima preko 20 godina iskustva u grafičkom dizajnu i brandingu. Saznaj više

Digitalni marketing

Želite se istaknuti na društvenim mrežama ili ciljano oglašavati. Tu smo za Vas

Web Development

Trebate web stranice ili želite osvježiti postojeće? Nema problema

Društvene mreže

Ako želite profesionalno vođenje svojih profila na društvenim mrežama, kreiranje sadržaja i širenje dosega, na pravom ste mjestu

Sve naše usluge

Komentari – 

0

Komentari –

0

3 Pinterest opcije ciljanja oglasa koje oglašivačima u e-trgovini omogućuju veću segmentaciju

3 Pinterest opcije ciljanja oglasa koje oglašivačima u e-trgovini omogućuju veću segmentaciju

Pinterest je započeo kao mreža na kojoj su korisnici tražili kreativne ideje i divili se prekrasnim zbirkama slika. Međutim, tijekom godina platforma se razvila u mnogo više – osobito kada je riječ o mogućnostima oglašavanja.

Pinterest je unaprijedio mogućnosti ciljanja oglasa kako bi osigurao da oglašivači u e-trgovini mogu učinkovito dosegnuti milijune ljudi koji dolaze na Pinterest u potrazi za proizvodima i uslugama.

3 Pinterest opcije ciljanja oglasa koje oglašivačima u e-trgovini omogućuju veću segmentaciju

Od 93% korisnika koji planiraju kupovinu putem Pinteresta, njih 87% na kraju i obavi kupnju, što Pinterest čini iznimno isplativom oglašivačkom platformom za tvrtke u e-trgovini.

Koje mogućnosti ciljanja oglasa Pinterest nudi oglašivačima? Pogledajmo pobliže.

3 Pinterest opcije ciljanja oglasa koje oglašivačima u e-trgovini omogućuju veću segmentaciju

Koje su glavne mogućnosti ciljanja oglasa na Pinterestu?

Pinterest oglašivačima nudi više opcija ciljanja, ovisno o tome tko je njihova publika i na koji je način žele dosegnuti. Za svaku oglasnu grupu koju postavite možete odabrati ciljanja kako bi oglasi došli do pravih ljudi u pravo vrijeme. Također možete kombinirati kriterije ciljanja i kreirati publiku koliko god usku ili široku želite.

Trenutno postoje tri glavne opcije ciljanja oglasa: ciljanje prema interesima, ciljanje prema ključnim riječima i ciljanje prema publici.

3 Pinterest opcije ciljanja oglasa koje oglašivačima u e-trgovini omogućuju veću segmentaciju

Ciljanje prema interesima

Ciljanje prema interesima omogućuje vam iskorištavanje jedinstvenog Pinteresta razumijevanja interesa, ukusa i životnih faza korisnika. Odaberite interese povezane s vašim oglasom kako biste dosegnuli ljude dok pregledavaju Pinterest u potrazi za sličnim sadržajem.

Na primjer, ako prodajete dječju odjeću, možete ciljati korisnike koji su zainteresirani za „dječju modu”, „odjeću za bebe” ili čak „roditeljstvo”.

3 Pinterest opcije ciljanja oglasa koje oglašivačima u e-trgovini omogućuju veću segmentaciju

Možete odabrati šire pojmove kako biste povećali doseg oglasa ili uže potkategorije kako biste dosegli publiku koja je specifičnije zainteresirana za vaš proizvod ili uslugu.

Ciljanje prema ključnim riječima

Slično kao kod Google i Bing plaćenih oglasa na pretraživačima, ciljanje prema ključnim riječima omogućuje uključivanje ili isključivanje određenih pojmova kako biste dosegnuli korisnike dok na Pinterestu traže slične ideje. Oglašivači mogu dodati pojmove povezane s oglasom koji promoviraju. Na primjer, ako nudite vrtni namještaj, možete ciljati korisnike koji pretražuju „uređenje vrta” ili „ideje za uređenje doma”.

3 Pinterest opcije ciljanja oglasa koje oglašivačima u e-trgovini omogućuju veću segmentaciju

Ključ uspjeha u ovom obliku ciljanja jest da ključne riječi koje dodajete uvijek budu relevantne za vaš oglas.

Kao i kod pretraživača, Pinterest nudi više vrsta podudaranja ključnih riječi – široko, frazno i točno, uz negativne ključne riječi. Svaka vrsta podudaranja, u kombinaciji s negativnim ključnim riječima, omogućuje vam preciznije ciljanje pojmova koje korisnici unose:

  • Frazno i točno podudaranje – za sužavanje na specifične pretrage
  • Široko podudaranje – za dosezanje najšire publike
  • Negativne ključne riječi – omogućuju isključivanje pojmova koji ne želite da pokreću vaše oglase, a mogu se postaviti na razini grupe oglasa ili kampanje.

Kada dodajete ključne riječi u Ads Manageru, napišite pojam bez oznaka za široko podudaranje, stavite ga u navodnike za frazno podudaranje ili u uglate zagrade za točno podudaranje.

Ciljanje prema publici

Ciljanje prema publici omogućuje vam prikazivanje oglasa korisnicima Pinteresta koji će najvjerojatnije kliknuti i angažirati se s vašim sadržajem.

Ova opcija najbolje funkcionira u praksi s retargeting kampanjama jer možete ciljati oglase na popis posjetitelja vaše web stranice, kupce iz vašeg CRM-a ili osobe koje su već bile u interakciji s vašim brendom na Pinterestu. Kada identificirate svoje najvrjednije kupce, možete koristiti tzv. actalike publike (slično kao Facebookove lookalike publike) kako biste pronašli druge korisnike sa sličnim interesima i ponašanjem.

Opcija vam također omogućuje povećanje prometa usmjeravanjem korisnika na vašu Pinterest objavu, web stranicu ili internetsku trgovinu.

S ovim oblikom ciljanja možete kreirati četiri vrste publike:

  • Popisi kupaca: Učitajte postojeće e-mail adrese kupaca ili mobilne oglasne ID-ove (MAID) putem CSV datoteke s jednom kolonom. Nakon što prikupite barem 100 podudaranja, Pinterest će početi ciljati te osobe vašim oglasima.
  • Posjetitelji web stranice: Popis uključuje ljude koji su već posjetili vašu stranicu ili sadržaj na Pinterestu. Da biste kreirali ovakve publike, morate postaviti Pinterest oznaku, dodati osnovni kod na svaku stranicu weba i dodati dodatni kod na stranice na kojima želite pratiti akcije važne za vaš cilj konverzije. Tako, primjerice, možete ponovno ciljati korisnike koji su dodali određeni proizvod u košaricu, ali ga nisu kupili.
  • Publika angažmana: Ciljate korisnike koji su prethodno stupili u interakciju s vašim pinovima. To uključuje spremanja, komentare, klikove na poveznice, zumiranja i listanje karusela. Publiku angažmana možete dodatno filtrirati kako biste obuhvatili ili isključili korisnike koji poduzimaju određene radnje, poput spremanja pinova.
  • Actalike publika: Pinterest gradi ove publike koristeći informacije koje mu dajete o postojećim korisnicima i njihovu ponašanju. Možete odabrati jednu od svojih postojećih lista kao izvor i na temelju nje izgraditi novu publiku. Actalike publike koriste se za pronalaženje novih potencijalnih kupaca, korisnika koji će se vjerojatno angažirati s vašim pinovima ili posjetiti vašu stranicu.

Dodatne mogućnosti ciljanja

Uz ove tri metode možete odabrati i ciljanja prema spolu, dobi, lokaciji, jeziku i uređajima:

Ključno je odabrati opcije koje odgovaraju vašoj ponudi i interesima potencijalnih kupaca. Na primjer, odaberite korisnike na relevantnim lokacijama koji govore jezik na kojem su napisani vaši oglasi te odredite uređaje koje najčešće koriste.

Iskoristite snagu ciljanja na Pinterestu za dosezanje potencijalnih kupaca

Mogućnosti ciljanja oglasa na Pinterestu pomažu vam pronaći pravu publiku na platformi i osigurati da vaši oglasi dođu do korisnika koji će vjerojatno kliknuti.

Kako biste povećali vjerojatnost da klikovi na oglase postanu konverzije, uvijek povežite oglase s personaliziranim odredišnim stranicama nakon klika. Za stvaranje personaliziranih iskustava za sve svoje kampanje, zatražite Valkira Agency demo već danas.

Ukoliko imate dodatnih pitanja ili trebate pomoć, slobodno nam se obratite

Tagovi:

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *