Izdvojeno:
- Kreativno oglašavanje opstalo je kroz vrijeme jer je zanimljivo, nezaboravno i zabavno
- Saznajte kako vam kreativni oglasi pomažu da humanizirate svoj brend i prenesete autentičnost
- Donosi li TikTok doista veće prodajne rezultate za brendove?
- Pogledajte 19 primjera kreativnog oglašavanja u praksi
S obzirom na trenutno stanje na B2B i B2C tržištima – svaka kategorija je izrazito konkurentna – postaje sve teže učiniti da vaš brend bude primijećen.

Primjerice, iako na američkom tržištu postoji na stotine proizvođača madraca, možda ćete se prisjetiti baš jednog jer je dovoljno udoban da podupre vaše tijelo, a istovremeno dovoljno čvrst da položi sirovo jaje bez pucanja.
Purple Mattress je zahvaljujući duhovitim i produktno fokusiranim YouTube oglasima uspio iskočiti iz mase i privući pažnju svoje ciljne publike.

Odabir pravog marketinškog pristupa za vaš brend može biti izazovan jer se stalno pojavljuju novi trendovi i ideje. Međutim, neki pristupi – poput kreativnog oglašavanja – pokazali su se bezvremenskima.
Ulaganje u kreativno oglašavanje pomaže vam da privučete pažnju jer vam omogućuje da pokažete zašto ste drugačiji od konkurencije. Ne samo da možete komunicirati značajke i prednosti proizvoda, već i humanizirati svoj brend na umjetnički način, stvarajući priliku da budete nezaboravni, zabavni i povezani sa svojom ciljnom publikom.

Pogledajmo 19 kreativnih ideja za oglašavanje koje mogu inspirirati vašu sljedeću kampanju.
Kreirajte interaktivan sadržaj
Interaktivan sadržaj privlači pažnju i dulje zadržava korisnike nego statičan sadržaj. Kada ponudite nešto što zahtijeva aktivno sudjelovanje, ne povećavate samo angažman nego i činite svoj brend nezaboravnijim.

Primjerice, kvizovi povezani s vašim proizvodom mogu biti izvrsno rješenje. BuzzFeed je poznat po stalnom nizu kvizova koji postaju viralni i privlačni. Oglasi koji uključuju kvizove često ostvaruju mnogo klikova jer su brzi i jednostavni za korištenje.
Gamificirani sadržaj također je popularan pristup, gdje korisnici mogu sudjelovati u zabavnim i jednostavnim igrama povezanima s proizvodom ili uslugom.

Nagradne igre još su jedna odlična opcija i potiču korisnike da podijele svoje podatke u zamjenu za priliku osvajanja nagrade. Ako želite povećati angažman i doseg, nagradne igre su vrlo učinkovit način da to postignete.
McDonald’s & Monopoly
McDonald’s i Monopoly često izazivaju osjećaj nostalgije i ugode, pa njihova suradnja ima smisla.
McDonald’s je iskoristio priliku da popularnu igru pretvori u interaktivno iskustvo u svojim restoranima.
Što više posjetite McDonald’s, to više Monopoly kartica skupljate – a s više kartica dolaze i veće nagrade. Ljudi se svake godine vesele ovoj igri, a upravo je to zadržalo oba brenda u vrhu popularnosti.
Lay’s
Još jedan natječaj s gotovo kultnim statusom je Lay’s ‘Do Us a Flavor’, gdje sudionici predlažu nove okuse čipsa uz mogućnost osvajanja velike novčane nagrade. Ovaj natječaj donio nam je okuse poput Crispy Taco, Cappuccino i Bacon Mac & Cheese 🤭.
Sudjelujte u viralnim izazovima
Viralni izazovi mogu u potpunosti promijeniti vidljivost brenda. Koriste ih neprofitne organizacije, korporacije, slavne osobe i udruge, a izvrsni su za širenje svijesti i dosezanje novih publika.
Platforme poput Instagrama i TikToka idealne su za ovakve kampanje. Prije pokretanja izazova provjerite da sadržaj odgovara glasu i vrijednostima vašeg brenda. Možete pokrenuti vlastiti izazov ili osmisliti verziju već postojećeg.
Ice Bucket Challenge – ALS udruga
Tko se još sjeća Ice Bucket Challengea iz 2014.?
U izazovu su sudionici polijevali sebe kantom ledene vode kako bi podigli svijest o ALS-u. Brzo je postao globalni fenomen i značajno unaprijedio financiranje i istraživanja ove bolesti.
Movember – Movember Foundation
Jednako popularan je Movember, izazov koji se odvija svakog studenoga.
Dva prijatelja u Australiji osnovala su Movember Foundation s ciljem podizanja svijesti o muškom zdravlju. Muškarci puštaju brkove tijekom mjeseca i dijele fotografije na društvenim mrežama kako bi potaknuli razgovor o raku prostate, testisa i mentalnom zdravlju.
Fondacija nudi besplatne resurse i organizira događaje, a do danas je prikupila stotine milijuna dolara za istraživanja i projekte.
Lid Flip Challenge – Chipotle
Kada je Chipotle želio promovirati besplatnu dostavu za narudžbe povodom Cinco de Mayo, okrenuli su se TikToku. Zvijezda David Dobrik pokrenuo je izazov bacanja poklopca na zdjelu bez ruku. Rezultat? Stotine tisuća videa i rekordni broj preuzimanja aplikacije.
Iskoristite pop kulturu
Mnogi brendovi koriste pop kulturu kako bi ostali relevantni i stvorili trenutačnu povezanost s publikom. Referiranje na filmove, serije, glazbu ili memeove može učiniti sadržaj privlačnim i dijeljivim.
No, važno je da se referenca prirodno uklopi u identitet brenda – inače može djelovati prisiljeno.
Salesforce – Dude With Sign
Svatko tko je bio na društvenim mrežama vjerojatno je vidio meme Dude With Sign. Salesforce je iskoristio taj format kako bi promovirao svoje usluge na jednostavan i prepoznatljiv način.
Hulu sizzle reel
Kada postoji mnogo streaming servisa, Hulu se istaknuo koristeći zvijezde koje publika voli i dinamične scene koje privlače pažnju.
Calvin Klein – #MyCalvins
Još 1980-ih Calvin Klein je stvorio kampanju s Brooke Shields koja je postala globalno poznata. Danas su #MyCalvins reklame ponovno viralne, uz TikTok i slavne osobe poput Kendall Jenner i A$AP Rockyja.
Dizajnirajte interaktivne infografike
Interaktivne infografike izvrsno funkcioniraju u kreativnim kampanjama jer omogućuju korisnicima istraživanje sadržaja na dinamičan način. Klikabilne sekcije, klizači i animacije motiviraju korisnike da se aktivno uključe.
Oxfam Ireland – Year in Review
Oxfam Ireland je objavio animiranu infografiku koja prikazuje globalni učinak njihovog rada, pričajući priču kroz kretanje i interakciju.
University of Utah
Ova institucija osmislila je kviz u obliku infografike kako bi pomogla ljudima procijeniti rizik od dijabetesa tipa 2 – ozbiljnu temu pretvorili su u jednostavno iskustvo učenja.
Information is Beautiful
Poznati su po vizualizacijama složenih tema. Primjer interaktivne infografike prikazuje najveće svjetske hakerske napade kroz mjehuriće na koje korisnik može kliknuti za detalje.
Surađujte s influencerima
Influenceri mogu donijeti autentičnost i osobni dodir. Kada njihov glas rezonira s publikom, rezultat je uvjerljiviji nego kod klasičnih oglasa. Važno je prepustiti im dio kreativnog procesa.
Fabletics
Sportski brend Fabletics surađivao je s Khloé Kardashian na kolekciji sportske odjeće. Suradnja se pokazala toliko uspješnom da i dalje traje.
Revolve
Revolve surađuje s Instagram influencerima poput Lindsi Lane, koja svojim preporukama potiče masovne prodaje kolekcija.
Dunkin’
Dunkin’ je udružio snage s repericom Ice Spice kako bi promovirali svoje Munchkins. Poveznica s njenom pjesmom i fanovima učinila je kampanju izuzetno uspješnom.
Iskoristite sadržaj koji kreiraju korisnici
UGC donosi autentičnost i povjerenje. Kada korisnici sami stvaraju sadržaj povezan s brendom, povećava se vjerodostojnost i angažman. To može biti objava na društvenim mrežama, fotografija ili recenzija.
Farrow & Ball
Ovaj brend boja koristi fotografije stvarnih kupaca na svojim platformama, pomažući drugima da vizualiziraju konačan izgled.
Aerie
Aerie je postao sinonim za inkluzivnost prikazujući stvarne žene u svojim kampanjama (#AerieREAL), čime je stekao lojalnu publiku.
Apple
Apple je pokrenuo globalnu kampanju “Shot on iPhone”, prikazujući fotografije stvarnih korisnika na billboardima diljem svijeta.
GoPro
GoPro koristi sadržaj svojih korisnika – fotografije i videa snimljene njihovim kamerama – kako bi prikazao uzbudljive trenutke iz perspektive stvarnih ljudi.
Poduprite kampanje personaliziranim odredišnim stranicama
Privući pažnju oglasima je prvi korak, no jednako je važno zadržati interes. Personalizirane odredišne stranice omogućuju nastavak angažmana i vode do većih stopa konverzije.
Ukoliko imate dodatnih pitanja ili trebate pomoć, slobodno nam se obratite












0 Comments