+385 91 63 999 10

Grafički dizajn i branding

Valkira ima preko 20 godina iskustva u grafičkom dizajnu i brandingu. Saznaj više

Digitalni marketing

Želite se istaknuti na društvenim mrežama ili ciljano oglašavati. Tu smo za Vas

Web Development

Trebate web stranice ili želite osvježiti postojeće? Nema problema

Društvene mreže

Ako želite profesionalno vođenje svojih profila na društvenim mrežama, kreiranje sadržaja i širenje dosega, na pravom ste mjestu

Sve naše usluge

Komentari – 

0

Komentari –

0

13 najčešćih razloga zašto su vaši Google oglasi odbijeni i kako ispraviti svaku pogrešku

13 najčešćih razloga zašto su vaši Google oglasi odbijeni i kako ispraviti svaku pogrešku

Pokretanje PPC kampanje na Googleu često zna biti uzbudljivo, no jednako brzo može postati frustrirajuće kada se oglas odbije. Pravila platforme strogo su postavljena kako bi se očuvala kvaliteta i povjerenje korisnika, a nepoštivanje čak i sitnih detalja dovodi do odbijanja oglasa.

Iako odbijanje oglasa može izgledati ozbiljno, u velikom broju slučajeva riječ je o manjoj pogrešci koju je jednostavno ispraviti. Kako biste uštedjeli vrijeme i brže prošli kroz proces odobravanja, donosimo pregled 13 najčešćih razloga zbog kojih Google oglasi budu odbijeni te praktične načine kako riješiti svaku situaciju.

13 najčešćih razloga zašto su vaši Google oglasi odbijeni i kako ispraviti svaku pogrešku

13 razloga zbog kojih Google oglasi budu odbijeni

1. Pravopisne ili gramatičke pogreške

Budući da oglasi predstavljaju profesionalnost Googlea i trebaju osigurati kvalitetno korisničko iskustvo, platforma ima stroga pravila vezana uz pravopis i gramatiku. Oglasi s tipfelerima ili neispravnim rečenicama gotovo sigurno će biti odbijeni.

Google je nešto blaži kada je riječ o kraćim fragmentima rečenica, posebice zbog ograničenja broja znakova. Međutim, ozbiljnije pogreške u pravopisu ili gramatici uzrokovat će odbijanje oglasa.

13 najčešćih razloga zašto su vaši Google oglasi odbijeni i kako ispraviti svaku pogrešku

Kako to ispraviti

Pažljivo provjerite naslove, opise i proširenja oglasa. Ako namjerno koristite stilizirano pogrešno pisanje (primjerice u nazivu proizvoda), možete zatražiti ljudsku provjeru i iznimku od Googleovog tima podrške.

2. Problemi s velikim slovima

Jedan od češćih razloga za odbijanje oglasa je nepravilno korištenje velikih slova. Iako se može činiti prirodnim isticati pojedine dijelove teksta velikim slovima, Google to smatra nepravilnom praksom.

13 najčešćih razloga zašto su vaši Google oglasi odbijeni i kako ispraviti svaku pogrešku

  • Nepotrebno korištenje velikih slova
  • Neispravno pisanje vlastitih imena
  • Nesustavna upotreba velikih i malih slova

Kako to ispraviti

Koristite velika slova samo na početku rečenica i za vlastita imena. Izuzetak su brendovi, skraćenice ili kodovi koje možete koristiti uz prethodnu provjeru i odobrenje.

3. Interpunkcija i simboli

Prekomjerna ili nepravilna upotreba znakova također dovodi do odbijanja oglasa. To uključuje višestruke uskličnike, nasumične simbole, nepotrebne skraćenice ili znakove koji se ne koriste u svojoj izvornoj svrsi.

13 najčešćih razloga zašto su vaši Google oglasi odbijeni i kako ispraviti svaku pogrešku

Kako to ispraviti

Oslonite se na jasne glagole i izraze umjesto na interpunkciju. Simbole koristite samo kada je to standardna praksa – primjerice zvjezdice za ocjene.

4. Tekst koji djeluje neozbiljno

Korištenje skraćenica tipičnih za SMS ili društvene mreže (poput “u” umjesto “you” ili emotikona) smatra se neprofesionalnim i razlog je za odbijanje oglasa.

13 najčešćih razloga zašto su vaši Google oglasi odbijeni i kako ispraviti svaku pogrešku

Kako to ispraviti

Ovakve skraćenice i znakove u potpunosti izostavite te zadržite profesionalan ton oglasa.

5. Izraz “Kliknite ovdje”

Generički pozivi na akciju poput “Kliknite ovdje” Google smatra manipulativnima jer ne opisuju jasno što korisnik dobiva klikom na oglas.

Kako to ispraviti

Koristite konkretne pozive na akciju poput “Prijavite se sada”, “Kupite odmah” ili “Pretplatite se”.

6. Nepodudaranje odredišta

Ako se prikazani URL razlikuje od stvarnog URL-a odredišne stranice, oglas će biti odbijen. Isto vrijedi i za preusmjeravanja ili nekonzistentne šablone za praćenje.

Kako to ispraviti

Provjerite sve URL-ove i uskladite ih s prikazanim domenama. Google Search Console može vam pomoći u provjeri točnosti.

7. Nepravilni razmaci

Izostavljanje ili dodavanje previše razmaka u tekstu oglasa može izgledati neprirodno te dovesti do odbijanja oglasa.

  • Spojeni tekst bez razmaka
  • Pretjerano korištenje razmaka ili točkica
  • Razmaci između svakog slova

Kako to ispraviti

Pridržavajte se standardnih pravila pisanja. Ako je razmak dio zaštićenog naziva brenda, zatražite provjeru i iznimku.

8. Kršenje autorskih prava ili zaštitnih znakova

Korištenje naziva, proizvoda ili sadržaja zaštićenih autorskim pravima bez odobrenja uzrokuje automatsko odbijanje oglasa. To se odnosi i na korištenje zaštitnih znakova konkurenata.

Kako to ispraviti

Ako smatrate da nije došlo do kršenja prava, možete podnijeti protuprijavu, no riskirate dodatne troškove i sankcije u slučaju pogreške.

9. Alternativni pozivi na akciju

Google zarađuje na klikovima, pa ne dopušta oglase koji uključuju elemente poput telefonskih brojeva ili e-mail adresa u samom tekstu oglasa.

Kako to ispraviti

Koristite proširenja oglasa za telefonske brojeve, poveznice na web ili e-mail, a ne osnovni tekst oglasa.

10. Ponavljanje

Ponovljeni izrazi, imena ili prekomjerna interpunkcija mogu izgledati kao spam i dovesti do odbijanja oglasa.

Kako to ispraviti

Svaki naslov i opis formulirajte jedinstveno te izbjegavajte nepotrebno ponavljanje istih fraza.

11. Neprimjeren sadržaj

Oglasi koji sadrže nedopuštene teme ili proizvode (poput oružja, droga ili krivotvorene robe) automatski se odbijaju.

Kako to ispraviti

Izbjegavajte zabranjene sadržaje. U ograničenim kategorijama (alkohol, igre na sreću, politika) pridržavajte se dodatnih uvjeta koje propisuje Google.

12. Problemi s odredišnom stranicom

Oglasi čije odredišne stranice ne rade ispravno ili su loše optimizirane također će biti odbijeni. U to spadaju greške učitavanja, nedostupnost stranice, usporen rad, pop-up prozori ili nedostatak originalnog sadržaja.

Kako to ispraviti

Provjerite sve URL-ove i optimizirajte odredišne stranice. Osigurajte brzinu učitavanja, jasnoću sadržaja i korisničku vrijednost.

13. Pogrešno predstavljanje sadržaja

Ako oglas obećava nešto što se ne nalazi na odredišnoj stranici ili skriva važne informacije, Google će ga odbiti. Oglasi moraju biti jasni, iskreni i transparentni.

Kako to ispraviti

Pobrinite se da su sve ponude dostupne, informacije točne, a sadržaj relevantan i transparentan.

Poduzmite potrebne korake kako bi vaši oglasi bili odobreni

Pravila Google oglasa zahtijevaju pažljivo planiranje i detaljnu provjeru prije objave. Iako se brojna odbijanja događaju zbog uobičajenih pogrešaka, uz odgovarajuće prilagodbe lako ćete ih izbjeći.

Sve svoje kampanje upotpunite relevantnim i kvalitetno izrađenim odredišnim stranicama. Da biste to postigli u većem opsegu, možete koristiti rješenja koja nudi Valkira a koja omogućuju optimizirano upravljanje odredišnim stranicama.

Ukoliko imate dodatnih pitanja ili trebate pomoć, slobodno nam se obratite

Tagovi:

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *