Pokretanje PPC kampanje na Googleu često zna biti uzbudljivo, no jednako brzo može postati frustrirajuće kada se oglas odbije. Pravila platforme strogo su postavljena kako bi se očuvala kvaliteta i povjerenje korisnika, a nepoštivanje čak i sitnih detalja dovodi do odbijanja oglasa.
Iako odbijanje oglasa može izgledati ozbiljno, u velikom broju slučajeva riječ je o manjoj pogrešci koju je jednostavno ispraviti. Kako biste uštedjeli vrijeme i brže prošli kroz proces odobravanja, donosimo pregled 13 najčešćih razloga zbog kojih Google oglasi budu odbijeni te praktične načine kako riješiti svaku situaciju.

13 razloga zbog kojih Google oglasi budu odbijeni
1. Pravopisne ili gramatičke pogreške
Budući da oglasi predstavljaju profesionalnost Googlea i trebaju osigurati kvalitetno korisničko iskustvo, platforma ima stroga pravila vezana uz pravopis i gramatiku. Oglasi s tipfelerima ili neispravnim rečenicama gotovo sigurno će biti odbijeni.
Google je nešto blaži kada je riječ o kraćim fragmentima rečenica, posebice zbog ograničenja broja znakova. Međutim, ozbiljnije pogreške u pravopisu ili gramatici uzrokovat će odbijanje oglasa.

Kako to ispraviti
Pažljivo provjerite naslove, opise i proširenja oglasa. Ako namjerno koristite stilizirano pogrešno pisanje (primjerice u nazivu proizvoda), možete zatražiti ljudsku provjeru i iznimku od Googleovog tima podrške.
2. Problemi s velikim slovima
Jedan od češćih razloga za odbijanje oglasa je nepravilno korištenje velikih slova. Iako se može činiti prirodnim isticati pojedine dijelove teksta velikim slovima, Google to smatra nepravilnom praksom.

- Nepotrebno korištenje velikih slova
- Neispravno pisanje vlastitih imena
- Nesustavna upotreba velikih i malih slova
Kako to ispraviti
Koristite velika slova samo na početku rečenica i za vlastita imena. Izuzetak su brendovi, skraćenice ili kodovi koje možete koristiti uz prethodnu provjeru i odobrenje.
3. Interpunkcija i simboli
Prekomjerna ili nepravilna upotreba znakova također dovodi do odbijanja oglasa. To uključuje višestruke uskličnike, nasumične simbole, nepotrebne skraćenice ili znakove koji se ne koriste u svojoj izvornoj svrsi.

Kako to ispraviti
Oslonite se na jasne glagole i izraze umjesto na interpunkciju. Simbole koristite samo kada je to standardna praksa – primjerice zvjezdice za ocjene.
4. Tekst koji djeluje neozbiljno
Korištenje skraćenica tipičnih za SMS ili društvene mreže (poput “u” umjesto “you” ili emotikona) smatra se neprofesionalnim i razlog je za odbijanje oglasa.

Kako to ispraviti
Ovakve skraćenice i znakove u potpunosti izostavite te zadržite profesionalan ton oglasa.
5. Izraz “Kliknite ovdje”
Generički pozivi na akciju poput “Kliknite ovdje” Google smatra manipulativnima jer ne opisuju jasno što korisnik dobiva klikom na oglas.
Kako to ispraviti
Koristite konkretne pozive na akciju poput “Prijavite se sada”, “Kupite odmah” ili “Pretplatite se”.
6. Nepodudaranje odredišta
Ako se prikazani URL razlikuje od stvarnog URL-a odredišne stranice, oglas će biti odbijen. Isto vrijedi i za preusmjeravanja ili nekonzistentne šablone za praćenje.
Kako to ispraviti
Provjerite sve URL-ove i uskladite ih s prikazanim domenama. Google Search Console može vam pomoći u provjeri točnosti.
7. Nepravilni razmaci
Izostavljanje ili dodavanje previše razmaka u tekstu oglasa može izgledati neprirodno te dovesti do odbijanja oglasa.
- Spojeni tekst bez razmaka
- Pretjerano korištenje razmaka ili točkica
- Razmaci između svakog slova
Kako to ispraviti
Pridržavajte se standardnih pravila pisanja. Ako je razmak dio zaštićenog naziva brenda, zatražite provjeru i iznimku.
8. Kršenje autorskih prava ili zaštitnih znakova
Korištenje naziva, proizvoda ili sadržaja zaštićenih autorskim pravima bez odobrenja uzrokuje automatsko odbijanje oglasa. To se odnosi i na korištenje zaštitnih znakova konkurenata.
Kako to ispraviti
Ako smatrate da nije došlo do kršenja prava, možete podnijeti protuprijavu, no riskirate dodatne troškove i sankcije u slučaju pogreške.
9. Alternativni pozivi na akciju
Google zarađuje na klikovima, pa ne dopušta oglase koji uključuju elemente poput telefonskih brojeva ili e-mail adresa u samom tekstu oglasa.
Kako to ispraviti
Koristite proširenja oglasa za telefonske brojeve, poveznice na web ili e-mail, a ne osnovni tekst oglasa.
10. Ponavljanje
Ponovljeni izrazi, imena ili prekomjerna interpunkcija mogu izgledati kao spam i dovesti do odbijanja oglasa.
Kako to ispraviti
Svaki naslov i opis formulirajte jedinstveno te izbjegavajte nepotrebno ponavljanje istih fraza.
11. Neprimjeren sadržaj
Oglasi koji sadrže nedopuštene teme ili proizvode (poput oružja, droga ili krivotvorene robe) automatski se odbijaju.
Kako to ispraviti
Izbjegavajte zabranjene sadržaje. U ograničenim kategorijama (alkohol, igre na sreću, politika) pridržavajte se dodatnih uvjeta koje propisuje Google.
12. Problemi s odredišnom stranicom
Oglasi čije odredišne stranice ne rade ispravno ili su loše optimizirane također će biti odbijeni. U to spadaju greške učitavanja, nedostupnost stranice, usporen rad, pop-up prozori ili nedostatak originalnog sadržaja.
Kako to ispraviti
Provjerite sve URL-ove i optimizirajte odredišne stranice. Osigurajte brzinu učitavanja, jasnoću sadržaja i korisničku vrijednost.
13. Pogrešno predstavljanje sadržaja
Ako oglas obećava nešto što se ne nalazi na odredišnoj stranici ili skriva važne informacije, Google će ga odbiti. Oglasi moraju biti jasni, iskreni i transparentni.
Kako to ispraviti
Pobrinite se da su sve ponude dostupne, informacije točne, a sadržaj relevantan i transparentan.
Poduzmite potrebne korake kako bi vaši oglasi bili odobreni
Pravila Google oglasa zahtijevaju pažljivo planiranje i detaljnu provjeru prije objave. Iako se brojna odbijanja događaju zbog uobičajenih pogrešaka, uz odgovarajuće prilagodbe lako ćete ih izbjeći.
Sve svoje kampanje upotpunite relevantnim i kvalitetno izrađenim odredišnim stranicama. Da biste to postigli u većem opsegu, možete koristiti rješenja koja nudi Valkira a koja omogućuju optimizirano upravljanje odredišnim stranicama.
Ukoliko imate dodatnih pitanja ili trebate pomoć, slobodno nam se obratite












0 Comments