Počeli smo analizirati brand Pontis, istražujući njegove ciljeve, ciljnu publiku i konkurenciju. Na temelju tih saznanja, oblikovali smo vizualni identitet koji je bio suvremen, dinamičan i prepoznatljiv. To je uključivalo izradu logotipa, odabir boja, tipografije i drugih vizualnih elemenata koji su odražavali osobnost i identitet Pontisa.
Kada je riječ o web stranici, fokusirali smo se na korisničko iskustvo i funkcionalnost. Prvo smo definirali arhitekturu stranice, identificirajući ključne sekcije i sadržaj koji će biti predstavljen. Zatim smo dizajnirali sučelje koje je bilo intuitivno za navigaciju i estetski privlačno, koristeći suvremene tehnike i trendove u web dizajnu.
Kako smo to napravili?
Nakon što smo dobili odobrenje za dizajn, pristupili smo razvoju web stranice, koristeći najnovije tehnologije i alate za izradu responsivne i optimizirane stranice. Integrirali smo funkcionalnosti poput kontakt forme, galerije proizvoda/usluga i mogućnosti za online kupovinu ili kontaktiranje.
Kroz testiranje i iteracije, osigurali smo da web stranica Pontisa radi besprijekorno na različitim uređajima i preglednicima te da pruža korisnicima ugodno iskustvo pregledavanja i interakcije. Na taj način smo uspjeli stvoriti snažan vizualni identitet i funkcionalnu web stranicu koja podržava rast i uspjeh startupa Pontis.

Godina
od 2023

Usluga
Identity & Web

Klijent
Pontis
More Related Projects